Sunday, October 19, 2008

Uitgeslapen

Gisteravond ben ik samen met Ton wezen eten. Chiel en Berry hadden een meeting met een andere klant en daarom ben ik samen met Ton op stap gegaan.

Eerst naar Mes Amis, toen cadeautjes kopen voor thuis en daarna naar La Villa een happie eten. Halverwege de maaltijd kwam Jos ook nog bij ons aan tafel zitten. Jos, de ziel, rent heen en weer tussen HK en China op het moment. Hij is hardstikke druk maar eten moeten we allemaal tenslotte.

Heel gezellige avond gehad. Rond een uurtje of 11 kwamen Berry en Chiel ook naar ons toe. De andere klant was al naar het hotel terug gegaan. Ik kon m'n ogen niet meer open houden. De jetlag sloeg toe. Ook Jos wilde naar huis omdat hij vanmorgen vroeg alweer naar China moest.
Wij zijn dus met z'n 2-tjes richting huis gegaan en we lieten de heren alleen bij La Villa.

Om half 4 werd ik wakker en zag dat Chiel nog niet thuis was. Ik liep naar de keuken toen ik gerommel aan de deur hoorde. Ja hoor. Daar stond die. Kleine oogjes en echt fris zag hij er niet meer uit. Er kwam weinig zinnigs meer uit en binnen 5 minuten lag hij op bed. Natuurlijk zat ik rechtop op de bank want slapen lukte niet meer. Na een uurtje toch maar naar bed gegaan en ik heb heerlijk geslapen. Tot half negen...

Zijn telefoon ging. Chiel stond op en liep slaapwandelend naar zijn mobiel. Ik hoorde alleen maar "ja...ok...komt goed..." en toen stommelde hij z'n bed weer in. Een klant belde. Hij wilde weten of hij maandag per auto naar de fabriek kon gaan. Jemig. Moet je daarvoor op zaterdagmorgen om 8.30 uur bellen?! Maar goed we zijn weer in slaap gevallen en we werden rond 1 uur wakker vanmiddag!

Toen belde Berry. Of we gingen lunchen. Vlug onder de douche en gelijk door naar Berry. Ook hij had nog een beetje kleine oogjes. Het woord "bier" konden beide heren effe niet meer horen, hihi. We zijn naar Wanchai gegaan. Lekker gelunchd bij The Pawn, toen een voetmassage genomen en een kopje koffie bij Mes Amis. Al met al een dreutelig dagje gehad en helemaal niets gedaan.

Net hebben we nog gegeten met z'n 3-en op het dak van Elements en Jos kwam er ook weer bij. Hij was net terug uit China. Morgenvroeg vertrekt Jos weer naar China, gaan Chiel en Berry met de klanten op stap en ga ik eens effe helemaal m'n eigen gang. Lekker.

2 comments:

Anisah said...

wowwy, i see you are having a relaxing weekend back in hongky land!

say hi to chiel too, from sunny singapore! x

Anonymous said...

ja zo gaat dat s,avonds een grote man zijn dan s.morgens ook een echte man zijn.ja ook ik heb dat wel eens gehad,deze week mijn 25jarig jubeleum gevierd bij mijn wekgever en ga per 01-11-2008 met pre-penioen.maar jantina heeft de eerste klus al de kamer e.d. opknappen. anderen zeggen al je in vut/prepensioen gaat krijg je het druk

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails