Thursday, November 27, 2008

Kerstkriebels

Ik kon het niet laten! Ik heb gewoon dwangmatig mijn profielfoto aangepast!
Ik weet dat in Nederland Sinterklaas nog maar net in het land is, en dat jullie de pepernoten nog niet op hebben en je nog niet misselijk hebt gegeten aan de chocoladeletters en marsepijn, maar hier in Hong Kong is hij in geen velden of wegen te bekennen!

De kerstkriebels hebben nu echt de overhand genomen. Kan ook niet anders want alles is versierd hier in Hong Kong. Miljoenen kerstlichtjes zijn in de stad opgehangen. Overal waar je komt hoor je de kerstliedjes uit de speakers knallen en op elk pleintje en in ieder winkelcentrum staat wel een kerstboom te pronken.

Sorry Sint, ik heb geen zin meer om te wachten!

3 comments:

Yvon said...

Ik ben enorm jaloers op jullie kerstsfeer... Die man met baard mag van mij zsm terug naar Spanje, kunnen we ons hier tenminste ook uitleven;-)) Nou ja, nog een weekje, ruim, hebben we dat ook weer gehad!

Groetjes uit een ongezellig grijs Nederland!

simone said...

Tellen echt de dagen af, dat de man met de baard is opgehoepeld, nog maar 8!!!!

Volgens mij is zaterdag 6 december hééél NEderland al in kerstsfeer!!!

XX

Anonymous said...

Nou dat ben ik helemaal eens met de dames, laat de KERST maar komen, kan niet wachten tot ik 6 december een boom(pje) kan zetten.

Liefs, Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails