Tuesday, November 04, 2008

Bijpraten

Ik kom net terug van het Nederlands Consulaat. Mijn nieuwe paspoort mocht ik op komen halen! Jippie! Ik ben weer in het bezit van een paspoort met maagdelijk witte bladzijden. Het voelt een beetje hetzelfde als vroeger als je op school in een nieuw schrift mocht beginnen, hihi.

Op de weg naar het consulaat liep ik langs een "health shop". Ben gelijk naar binnen gelopen om te vragen of ze iets hadden om te kunnen slapen. En natuurlijk hadden ze er iets voor. Ik kreeg een pak in mijn handen gedrukt. Sleepro - Natural aid to better sleep. Ik ben benieuwd. Het bevat melatonin wat ook goed helpt tegen jetlag. Zo'n chinese kruidendokter heb ik ook geprobeerd maar als je geen Cantonees sprekend iemand bij je hebt is het een zinloze actie. Het enige wat je tegen elkaar zegt is :"HUH?!...sorry... HUH?!"

Gisteren is de meneer van de kabeltv langs gekomen. Niets zo irritant dan als je alleen thuis zit en de tv doet het niet. Zondagmiddag hield hij ermee op zonder enige aanleiding. Chiel gebeld maar ze konden pas op maandag langs komen. De beste man kwam binnen, verving de modum en ging weer weg. Ik denk 3 minuten alles bij elkaar. Maar hij doet het weer! Jippie!

En vanmorgen heb ik de huishoudelijke klusjes weer gedaan. Bed afhalen, wasmachine volstouwen, boodschapjes gedaan ( ik ga lekker tonijn eten vanavond) stof zuigen, nou ja je kent dat wel. O ja en ik heb mijn nieuwe huishoudtrapje gebruikt! Nieuwe lampjes ingedraaid en sinds maanden kan ik weer zien wat er in mijn kast ligt. Vanavond komt Park&Shop het water weer brengen. Ben toch zo blij dat ik niet met 48 flesjes water hoef te slepen!

En ik ben super benieuwd wie de nieuwe president van de USA gaat worden! Ik hoop Obama...

1 comment:

Arlene said...

Hoop echt dat je sleepro gaat helpen!
Slecht slapen is slopend!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails