Monday, August 24, 2009

1 Maand



Gisteren waren we uitgenodigd om de eerste maand van Micah's leven te vieren.



We kregen een prachtige prive kamer bij het chinese restaurant in het Langhamhotel en een voor een druppelden de gasten binnen. Del en Miwa en hun zoontje Sion (weet niet of ik het goed schrijf zo) en vrienden van Cynthia en Michael die ze op zwangerschapsgym hebben ontmoet met een zoontje George en de ouders die net in HK op vakantie waren.



Een kamer vol met baby's! Erg grappig. Zodra eentje begon te huilen, sloeg dat gelijk over naar de ander. Maar ik mag wel met enige trots zeggen dat Micah zich nergens druk over heeft gemaakt. Hij had geen idee. Hij sliep de hele tijd door!

De lunch liep flink uit en aan het einde moesten Chiel en ik echt weg. Hij had namelijk met Jos en Jesse afgesproken om te gaan rennen op Bowenroad en daarvoor wilden ze nog even naar de renshop in Wanchai.

Ik bleef thuis om kroketten te maken. 's Avonds zouden ze allemaal komen eten dus ik had genoeg te doen. Alles stond klaar en toen Jesse en Jos en even later Bram en Kamilla binnen kwamen, werd gelijk de dvd van de beste sportmomenten aller tijden in de dvd geschoven. Helaas...geen beeld.

Dus Jesse heeft thuis de hele mikmak opgehaald. Dvd-speler, boxen noem maar op. Toen kon de sport-zondagavond beginnen.

Het heeft wel wat als je in HK de stem van Umberto Tan door je huis hoort knallen!

1 comment:

Fiona Teeuw said...

"het is stil aan de overkant...."

Hoi Ans, alles o.k. in HK?
Heb je het normale leven na het vertrek van de familie weer een beetje opgepakt?
Ik vraag met trouwens af wanneer het bij jullie wat minder warm wordt?

Wacht met spanning je volgende berichtje af.
Groetjes ook van Egbert.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails