Saturday, August 08, 2009

Warm, heel warm!



Niet te geloven hoe snel het weer hier veranderd! Zo krijg je onweersbuien met harde regen op je bolletje en zo smelt je weg vanwege de klamme hitte.

Vanmorgen zijn we dan tgoch naar de 10.000 Budha's in Shatin gegaan. Het stond eigenlijk voor gisteren op het programma maar door onvoorziene omstandigheden is dat niet doorgegaan. Vanmorgen wel!


In de trein naar Shatin en toen de berg op. Dat was wel even afzien want het was verschrikkelijk benauwd en warm. Rachida zat nergens mee. Die rende gewoon de berg op, 2 keer! Ik haat mensen die zo sportief zijn!!!

Ook hier waren ze weer bezig met herstelwerkzaamheden. Maar goed. Zeker 10.000 Budha's gezien, tempeltjes gezien en daarna dimsummen in het chinese restaurant in het winkelcentrum. Lekker gegeten, de trein weer in, de meiden zitten nu aan het zwembad, Chiel en Remy hebben net op de loopband gestaan (had ik al gezegd dat ik mensen haat die zoooooo sportief zijn?) en ik heb hier de keet even opgeruimd.

Morgen gaan we heel vroeg naar het vliegveld want dan mogen we met z'n allen naar Phuket! Tada!!! Gezellig. Om 8 uur vliegen we en we komen aan om half 11. Hebben we nog lekker de hele dag. We komen 13 augustus weer terug. Kort maar krachtig dus.

Ik ga straks alvast de tas inpakken en daarna gaan we naar de Peak. Kijken naar HK bij nacht. Velly velly romantic!

1 comment:

Lody said...

Allemaal een hele fijne vakantie!!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails