Wednesday, August 19, 2009

Back to normal

Alles staat weer op z'n oude vertrouwde plek. Het opklapbed is weer getransformeerd in een stoel, mijn kast is weer geordend en de hele stapel handdoeken liggen weer keurig gewassen en wel in de badkamer. Op zich wel lekker dat ik weer overal bij kan maar ik had nog graag weken in totale chaos geleefd!

Ik heb vandaag kalm aan gedaan. Een beetje schoonmaken, boodschappen gedaan via internet en bij de CitySuper. Foto's gebrand voor Lody, (ze komen eraan Lody!) en met een bakkie op de bank gehangen.

Morgen komt Therasita en de boodschappen van de supermarkt. En morgen ga ik lekker lunchen met Wytske. Gezellig.

1 comment:

Lody said...

Ha Ans,

Da's leuk, kijk naar de foto's uit. Bij the way, hou je zelf ook even je brievenbus in de gaten.....

groetjes,

Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails