Wednesday, August 26, 2009

Internet probleempjes

He he. Eindelijk gelukt. Ik probeer al de hele dag op internet te komen. Kastje aan, kastje uit. Wel verbinding, geen verbinding. Ik werd er niet goed van. En dan ben je eindelijk op internet, dan krijg je ongevraagd op elke website die je wil openen SOGO-search of INFO-web of ORANGE erop. Vreselijk vervelende sites die je niet weg kan klikken. En het ergste is dat iemand op deze aardkloot dit heeft verzonnen! Had zeker niets anders te doen...

De laatste weken deed ook mijn Mac raar. Hij was super traag. Een venster openen duurde eeuwen. Dan liep hij weer vast. Dan reageerde hij nergens meer op. Opnieuw starten. Stekker eruit, stekker erin. Weer fout. Ik kon wel gillen!! Wat een gezeur! Vooral omdat ze zeggen dat een Apple geen virussen kan krijgen. Dus behalve en firewall die ik al vanaf het begin heb, heb ik gisteren een virus barrier voor de Mac erop gezet en ineens ging alles stukken sneller en sindsdien is hij niet meer vastgelopen.

Als je computer het ineens heel slecht of niet doet, dan heb je pas door hoe afhankelijk je bent van van zo'n ding. Communicatie valt ineens weg. Bah. Maar, effe afkloppen, nu gaat het weer goed.

Maar goed, vandaag ben ik naar de Nederlandse kapster geweest. Kleurtje erin, stukkie eraf. Helemaal goed. Ze huurt 2 stoelen bij een Chinese kapper waar zij haar eigen klanten kan ontvangen. En wat een tent is dat! Echt lachen. Die Chinesen zitten nergens mee. Ik zag een vrouw die haar haar liet verven en de klodders verf dropen over haar schort de vloer op, afgeknipt haar lag overal, eigenlijk was het 1 grote puinhoop. Maar gelukkig heeft Elise haar hoekje helemaal op orde!

Verder is er weinig gebeurd. Alles gaat z'n gangetje. Chiel zit in China en is lekker druk. Ik zit lekker op de bank en doe weinig, hihi. En dan het weer...t'is hier nog steeds achterlijk heet!
De "hot weather warning" is al weken van kracht...lekker!

4 comments:

Arlene said...

Lekker joh een nederlandse kapster,kom je niet weer voor verrassingen te staan.
Kom je een beetje bij na alle drukte?Ik ben ook weer back to normal,geniet nog na van en een mooie vakantie en een heel leuk en gezellig feest!Alweer 2 dagen gewerkt,gaat allemaal zo snel he.
liefs van je zus

Fiona Teeuw said...

Ging ik er vanuit dat, met twee zonen werkzaam in de IT-wereld, jij geen PC-problemen zou kennen! Verkeerde conclusie. Gelukkig is die MAC aan zijn volgende leven begonnen want het is de manier om te communiceren met familie & vrienden.
Wat het warme weer betreft; het is dus de weken aftellen naar okt/nov. En maar hopen dat je airco ook een goede firewall en virus barrier heeft. Want die is echt onmisbaar!

Fiona Teeuw said...
This comment has been removed by the author.
Fiona Teeuw said...

P.s. Zit ik al dagen naar die oranje visjes rechts van jouw weblog de staren, kom ik er net achter dat ze op mijn cursor reageren! GRAPPIG. (Ik krijg mijn eigen filmpjes van YouTube niet eens geimporteerd!)

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails