Tuesday, October 20, 2009

The Dark Side rules!

Vandaag hebben we "de-vrouwen-die-wonen-op-kowloon-zijn-cool-lunch" gehad. Hihi. Ik hoor die hersens kraken van jullie. De wat?!



Sanne, Ilse, Wytske en ik hebben heerlijk geluncht bij Il Meglio op Knutsfort. We wonen allemaal op Kowloon, oftewel The Dark Side, zoals het door onze landgenoten die wonen op Hong Kong Island, ook wel genoemd wordt. Nooit begrepen waarom ze het The Dark Side noemen...En we zijn super cool! Ik kan niet anders zeggen. Dus vandaar.

En dit was de laatste keer dat Wytske er ook bij kon zijn want zij vertrekt eind deze maand. Zij en haar man gaan weer terug naar NL. En ze gaan op een wel heel speciale manier terug! Niet per vliegtuig, maar over land en zee! En ze gaan daar zo'n 2 maanden over doen. Gaaf he? Lijkt me echt een enorme ervaring. En ik heb een yoghurtmaker gekregen van haar. Zij had die ooit eens gekregen van iemand die terug ging naar NL en nu geeft zij hem weer door aan mij. Ik ben erg benieuwd. Straks nog even van die zakjes met yoghurtpoeder kopen.

We zaten bij Il Meglio op Knutfort. Wytske had het uitgezocht omdat ze het zo'n lekker restaurantje vind. Helaas liep alles anders. De obers waren niet echt snel van begrip. Brachten verkeerde gerechten (een bord met worst voor onze vegetariër Wytske!) en ze begrepen niet echt veel van wat we vroegen. Maar het was super gezellig en lekker. Voor mij was het de eerste keer dat ik Ilse ontmoette en volgens mij gaan er meer van die "vrouwen-die-op-kowloon-wonen-zijn cool-lunches" komen!

Chiel is vandaag een dagje naar Shenzhen gegaan met Berry. Ze komen zo weer thuis. Chiel liep vanmorgen om 6 uur al buiten. Hij kon niet meer slapen en is gaan hardrennen. Morgen komen er weer klanten en 's avonds gaan we zelfs een verjaardag vieren van een van hen. Druk, druk, druk.

Ik zou ook nog oppassen op Micah maar dat gaat helaas niet door. Ik ben nog steeds erg verkouden en ik heb last van een voorhoofdsholte ontsteking. Volgens de dokter geen goed idee om in 1 ruimte te zitten met zo'n klein manneke van 3 maanden. Jammer maar het is niet anders. Ik ga het gewoon een andere keer doen.

3 comments:

Ryanne Becking said...

Nou jullie zijn wel heel cool hoor :) Maar ik had nog nooit van de term dark site gehoord!! Dus ik denk dat ik nog lang niet genoeg ben ingeburgerd hier....

Sterkte met je ontsteking, hoop dat het snel over is!!

Coole vrouw said...

Was heeeeel gesjellig, en nogmaals bedankt voor het prachtige cadeau! Niet alleen lekker maar ook een práchtig blader-boek waar we nog vaak weemoedig in zullen bladeren (boehoe) en natuurlijk aan jullie zullen denken.

X! Wytske (ook namens Mark :-)

Fiona Teeuw said...

Leuk om een clubke op te richten van "vrouwen-die-wonen-op-kowloon-en-cool-zijn". (Dat mis ik hier wel een beetje.)

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails