Sunday, October 18, 2009

Isola

Zondagmorgen.

Vanmorgen ben ik wakker gemaakt door Chiel die een beker koffie voor mijn neus hield, hihi. De oogjes hadden wel even moeite om ook open te blijven. Ik heb niet echt goed geslapen. Ik voelde me beroerd en die kriebelhoest maakt het ook niet makkelijker om in slaap te vallen. Maar natuurlijk viel ik als een blok in slaap toen de zon al opkwam.

Gisteravond hebben we gegeten bij Isola onder het IFC gebouw. Prachtige lokatie en we hebben heerlijk gegeten. Het was alleen jammer dat er net toen wij buiten zaten op het balkon, eronder een soort van openlucht concert plaatsvond met niet de meest getalenteerde musici van Hong Kong. En jammer dat we net in een hoek zaten die het personeel niet goed in de gaten hield. De service was niet echt geweldig. Echter de tafel naast ons, waar van die modieuze Italiaanse hunks zaten, compleet met lang haar en haarbandjes en gestoken in de nieuwste Prada outfits, kregen wel alle aandacht! Tja, wij hadden alleen maar (bijna) kale mannen aan tafel...

Ook steeg er een parasol spontaan op. Er kwam een windvlaag en de ober die net langs die tafel liep, hield ineens het onderste gedeelte van de stok vast die uit het gat in de tafel werd gerukt! Hij kreeg applaus maar hij kon niet verhinderen dat de parasol zelf ineens een verdieping hoger gevaarlijk aan het bungelen was boven de gasten. Er werd een ladder gehaald en een arsenaal van obers en koks, probeerden de parasol naar beneden te krijgen. Eind goed al goed.

We hebben wel enorm gelachen. Over woord versprekingen (ik schreef net op over welke woorden het ging maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen...) niet zulke mooie dames en dames met lange benen oftewel de N.E.L.'s (never ending legs). Op dat moment kwam er net een dame voorbij lopen die voldeed aan N.E.L. en die toevallig een studiegenoot is geweest van iemand in ons gezelschap. Maar dezelfde dame had ook een niet zo vriendelijke zakelijke relatie gehad met iemand anders van ons gezelschap. Je begrijpt de een wilde even een praatje maken met haar en de ander wilde zo snel mogelijk weg wezen. De laatste won het. Binnen 2 minuten was er betaald en liepen we Isola uit!

Straks zien we Paul. Hij komt 1 dagje over uit Shanghai omdat Berry hier ook is. Gezellig. We gaan vanavond met z'n allen ergens lekker hangen op een terras met goed stuk vlees en een lekker chardonnaytje!

1 comment:

Fiona Teeuw said...

Veel plezier samen. Hopelijk komt er dan geen bekende N.E.L. langs! :)

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails