Wednesday, October 14, 2009

Klaar wakker

Maar weer eens een nachtelijk blogje voor de verandering. Ik zit klaar wakker en recht op achter de pc met een beker hete anti-griep lemon tea, een fles water en een doos tissues. Bah. Ik ben ziek...

Gisteren voelde ik het al op komen maar ik wilde er niet aan toegeven. Geen tijd om te bankhangen met mijn dekentje en de remote control van de tv in m'n hand. Ik ben nog mee gegaan om te eten met Berry maar toen de heren na het eten nog een wijntje wilden drinken, ben ik naar huis gegaan. Mijn ogen voelden zwaar en ik had het koud.

Vandaag kon ik niets anders doen dan toch bankhangen. Ik had mezelf helemaal geïnstalleerd met deken, kussen, thee, panadol, tissues en crackers. Ik heb stukken van de dag gemist en ben wel 4 keer onder de douche gegaan omdat ik het koud had en even later weer van de bank dreef omdat ik het zo heet had. Ben vanavond nog wel gaan eten met Berry en Chiel. Een mens moet toch wat eten nietwaar. Maar het eten smaakte niet zo goed. Bij thuiskomst mijn bed weer ingedoken en nu zit ik alweer een uurtje rechtop.

Morgen ga ik met Liesbeth een dagje op stap en overmorgen met de echtgenote van een klant. Zoals ik al zei, ik heb geen tijd om ziek te zijn!

6 comments:

Sanne said...

He jakkes!!! Ziek maar goed uit...

Ryanne Becking said...

Oh gossie, gossie, gossie. Als ik ziek ben dan zegt mijn moeder dat altijd en het helpt echt!! Hoop dat jij je ook snel beter voelt, want ziek zijn is heeeeeeel stom!

Sterkte!!

Arlene said...

He lieffie,beterschap!
Je zat gelukkig dus niet in die luchtballon met nederlanders die verongelukt is!Gek maar als ik zo iets hoor ben ik pas rustig als ik zeker weet dat jullie het niet zijn!!
kus en ziek lekker uit!
Arlene

simone said...

oh oh oh, da's nie lekker nie!!! Probeer toch een soort van uitzieken want anders heb je alleen jezelf ermee, hoor!! En idd Arleen heeft gelijk, hoorde vanmorgen op het nieuws over die ballonvaarders in china, gelijk gekeken wáár dat was op het nieuws, stom natuurlijk want china is groot, heel groot, maar moest er toch zeker van zijn dat jullie er niks mee te maken hadden. Nou wijffie, uitzieken, veel drinken en panadollen, kompt het allemaal wel rech...... Dikke kus

Lody said...

Beterschap!!

Wytske said...

He, wat zielig, beterschap! En niets forceren hoor, ziek is ziek....
X

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails