Thursday, October 21, 2010

...en we pakken het leven weer op.

De wasmachine draait, Chiel zit in HK op kantoor en ik kan weer lekker achter de computer met een bakje koffie die lekker geurt. (Ik heb in NL 3 kilozakken koffiebonen van de V&D meegenomen.)

Sinds vanmorgen is het T3. De storm komt langzaam maar zeker dichterbij. We merken er nog niet zo veel van. De temperatuur is lekker, 25 graden, hele lage luchtvochtigheid, het waait ietsjes harder en het regent nog steeds niet. Ik hoop echt dat het tot vanavond zeker zo blijft want ik weet dat Mickey vanmiddag aankomt op het vliegveld. Niets zo ellendig dan met rukwinden landen...

En ik werd pas om 8 uur wakker! Yeah!!

Have a nice day!

5 comments:

Mickey said...

hee Buuf! Ben weer veilig in the Pinnacle! Landing was bumpy (en 3 kwartier cirkelen voordat we mochten landen)maar verder ging t allemaal prima. Cockpitbemanning wist te vertellen dat de typhoon zaterdag hier verwacht wordt, op 200km bij HK vandaan. Zag op BBC news dat 'HongKong zich voorbereid'op de komst van de typhoon. Straks maar even de waterflessen tellen..!

miss honeybee said...

He leuk! Je bent er weer! Heb je gemist hoor...

Fiona Teeuw said...

Ans, attent dat je mij sterkte toewenste. Vanochtend liep het gesprek (mondelinge overhoring) lekker... maar morgen de dag van de waarheid - het schriftelijk!
Fijn dat Mickey ook weer veilig thuis is. Prachtig trouwens dat jullie via Blog communiceren. Uitleg over de waterflessen vraag ik later aan haar wel!

Mickey said...

haha, fiona, da's heel simpel: als er een typhoon aankomt moet je voldoende drinkwater in huis hebben, het kraanwater is in HK wel veilig maar heel erg vies, vandaar dat we flessenwater drinken. En volgens BBC news hamsteren de mensen in Hongkong wegens de naderende storm...zo dus maar even naar de supermarkt om het indien nodig een weekend uit te zingen zonder naar buiten te hoeven. Heb ik overigens nog niet meegemaakt, dat t zo erg werd. Maar boven een bepaalde grens(windsnelheid?stormsterkte?) gaan diensten en winkels ook dicht. Vandaar!

Arlene said...

Nou veel sterkte met de tyfoon,hopelijk gaat ie weer langs Hongkong!Zo niet binnen blijven en spelletje doen?
liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails