Friday, October 15, 2010

Nederlandse reclame

 Ik heb echt een hekel aan reclame's. In vergelijking met HK heb je in Nederland minder breaks in een programma maar de breaks zijn veel langer dan in China. Je kijkt naar een programma en na 9 minuten commerciele ellende, ben je al weer vergeten waar je naar keek. Maar sommige reclame zijn echt leuk! En dan is het wachten niet zo erg. Een toppertje is de reclame van Mc.Donalds over Chicken Sate! Vooral die gastjes in de auto....ze doen me denken aan iemand....

 

 En dan hebben we natuurlijk nog de geweldige reclame's van Calve Pindakaas! Wat mij betreft hebben ze 2 super reclame's gemaakt. De laatste en eentje met Dick Advocaat...

 





Have a nice day!

2 comments:

Fiona Teeuw said...

Helaas kan ik de Calve - Dick Advocaat niet zien vanuit Duitsland. (Sony Music Entertainmant is hier niet beschikbaar krijg ik als foutmelding.) Maar die andere 2dingen wat mij betreft ook mee naar de "Gouden Leeuw".

Arlene said...

Ik vind die van Chickensate ook helemaal geweldig,vooral die opmerking "net zo lekker als die van Oma "en de stilte die daarop valt,geweldig!Enne Pietertje lijkt sprekend op mijn buurjongetje Gerjan die nu ook regelmatig de opmerking krijg,jij kan echt niet voetballen he!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails