Tuesday, May 10, 2011

Daar was ze weer!

Zo, ik was er helemaal zenuwachtig van geworden zeg. Ik kon al 3 dagen geen nieuw bericht meer schrijven op mijn blog! Steeds bleef de pagina laden terwijl er niets te laden viel.

Ik begon al te denken dat ik misschien wel gecensureerd werd. Maar na het terug lezen van de berichten die ik de laatste maand had geschreven, kon ik me niet voorstellen dat de Chinese regering mij nu specifiek moest hebben! En toen bedacht ik me dat ik niet zo lovend over golf had geschreven...Hadden dan de 'golf mannetjes'...?! Maar nee, het was een technisch mankement aan de kant van Blogger!

In ieder geval ben ik er weer! Op Budha's verjaardag! Het is vandaag in Hong Kong een vrije dag.  Chiel gaat vanmiddag wel naar het werk. Er komen klanten aan vanmiddag maar ik denk dat hij nu aan het hardlopen is. Ik heb hem nog niet gezien maar ik keek net in zijn kast en de hardloopschoenen zijn verdwenen.

Gisteren ben ik flink ziek geweest. Ik was zo duizelig dat ik met moeite van de bank kon komen. Mijn oren zitten al weken dicht. Ik heb me gisteren nog naar de supermarkt gesleept om eten te kopen want na ruim een week konden we weer thuis eten. En dat is erg lekker. Geen rood vlees maar een visje en lekker veel groenten. En ik voel me nog steeds licht in 't hoofd maar het gaat in ieder geval stukken beter dan gisteren!

5 comments:

Mickey said...

ah, dat had ik ook, ik kon ook niks publiceren! Goed te weten dat het niet aan ons lag :-)

Rustig aan hoor, lekker even bijkomen jij!
xx

Rina said...

Hee Ans.
We hadden je niet een berichtje gestuurd, maar het wordt niet gepubliceerd. Misschien lukt het nu. dus nog een keertje:

Ik had je al gemist. Dat je niet lekker bent komt vast van al die steaks.
Rustig aan doen, veel visjes eten en dan komt vast alles weer goed.
Knuffels van de familie Grolle

Anonymous said...

Dacht al dat je gegijzeld was door klanten!! :) hihi, maar gelukkig nem je er weer, meid heel mijn dagelijkse programma lag in de war door je onaangekondigde afwezigheid. Elke dag ff kijken wat m'n zus nu weer heeft meegemaakt. Naar die duizeligheid zeg, maar weet je wat ook tegen dichte oren kan helpen?? Neusspray, liefst die voor kindjes want die mag je langer gebruiken. Nou rustig aan idd, veel visjes en groentjes, dan detox je wel van al dat rode vlees. Houd je haaks XXX Simone

Mickey said...

Simone heeft gelijk. Ik denk dat je otrivin voor kids, of anders de zoutoplossing voor baby's, wel kan kopen bij de watsons of mannings, anders als je wil heb ik nog wel een (nieuw)flesje op voorraad, geef een gil als nodig, dan leg ik je uit waar ze staan :-)

Liekie said...

Ik dacht dat in Hong KOng niet werd gecensureerd?

Grappige communicatie, om in de kast te moeten kijken om uit te vinden waar je man zou kunnen uithangen ;-)

Voel je je alweer wat beter?
Blogspot heeft trouwens nog steeds problemen, vanmiddag kon ik geen comment schrijven...

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails