Tuesday, May 31, 2011

Afblijven!

Vandaag was een prachtige dag! Warm, zonnig, briesje en niet klam! Heerlijk. Lekker met Chiel geluncht en daarna ben ik naar huis geslenterd. Beetje opgeruimd, de was gedaan en achter de computer gezeten. Een rustige dag dus. En geen rare telefoontjes gehad...

Toen moest ik nog even naar de supermarkt. Alles gevonden wat ik nodig had, weer naar buiten en toen schrok ik me rot!

Ik werd gelijk vast gepakt door een vreemd Chineesje. Ik denk een dakloze Chinees, zo zag hij eruit, beetje eng om te zien. Hij begon wat te mompelen. Hij zal wel om geld gevraagd hebben maar ik verstond er niets van. Het enige wat ik deed was gelijk die arm van me af slaan. 'DO NOT TOUCH ME!' Hij zal mij ook wel niet begrepen hebben maar de boodschap kwam aan. Mijn ogen spuugden vuur en hij liep gelijk door.

Ik heb voor de zekerheid een andere weg naar huis genomen. Het was toch mooi weer.
Het was natuurlijk gewoon een toevalligheid. Ik bedoel de telefoontjes en dit, maar ik dacht echt even dat ik schijnbaar iets op mijn voorhoofd had staan wat jarenlang niet zichtbaar is geweest. Maar genoeg is genoeg. Weg met die slachtoffer-rol! Sinds vanmiddag heb ik met onzichtbare inkt iets anders op mijn voorhoofd geschreven...

DO NOT FUCK WITH THIS WOMAN!! I WILL EAT YOU RAW!!

Misschien heeft het wel geholpen want daarna liep ik zeker 10 copywatch jongens voorbij en ze vroegen helemaal niets!

3 comments:

Anonymous said...

Hé lieffie, zo kennen we je weer. Je was natuurlijk van je stuk gebracht door dat onbenullige tuig en dan heb je het gevoel dat het een tot het ander leidt, maar dat kan niet anders zijn dan stom toeval en ik vind je kanjer dat je de inkt weer uit de kast hebt gehaald en krachtige taal voor jezelf hebt geschreven!!! IDD DO NOT FUCK WITH MY SISTER, SHE'LL EAT YOU RAW!!!! Dikke kus, love you!!! Simone

Joke said...

You go girl!!!! GRRRRRRRRRRRR!!!!

Fiona Teeuw said...

That's the spirit! You are a Power-girl.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails