Wednesday, May 18, 2011

Tile & Inspire

Kreeg net van de KLM een mailtje dat ze een wedstrijd hadden uitgeschreven. Je kan met je hoofd, gefotoshopt op een Delfts blauw tegeltje, op een KLM vliegtuig geplakt worden, mits je meedoet natuurlijk. En wie zou dat nu niet willen?

Dus ik heb mee gedaan. Fotootje zoeken, in het tegeltje plaatsen en dan komt het moeilijkste...Verzin een inspirerende tekst! Ik ben daar slecht in. Niet een beetje slecht, dat je denkt 'dat zal toch wel mee vallen', nee volle bak slecht! Totaal geen enkel idee komt er in me op. In mijn hoofd dansen de kreten als 'Van het concert des levens, krijgt niemand een program' of  'Oost West, Thuis Best' of 'ieder nadeel heb z'n voordeel' maar dan heb je het ook wel gehad. Niet bijster origineel. Dus ik ben maar voor deze gegaan...


Zoals ik al zei, niet origineel maar wel leuk voor op mijn blog!

1 comment:

Arlene said...

Heel mooi gedaan zus,van mij mag je op het vliegtuig!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails