Thursday, May 12, 2011

Meer skyline

Ze zijn het pand tegenover ons huis, het voormalige Renaissance Hotel plus winkelcentrum en serviced appartments laagje voor laagje aan het afbreken. Helaas niet met 1 grote klap. Dat leek me wel spectaculair maar ik denk dat het Intercontinental hotel er achter daar een stokje voor heeft gestoken. Schijnbaar vinden ze het niet erg om nu al maanden in de herrie te zitten want de drilboren zijn onafgebroken aan het werk. Bedenk me ineens dat de tarieven bij het Intercontinental waarschijnlijk nu betaalbaar zijn...

Maar goed. Zolang we de ramen dichthouden valt de herrie wel mee. Maar het leuke is dat ik per week meer uitzicht krijg op de skyline! Zagen we vroeger dit vanuit onze huiskamer...


en dit vanuit de slaapkamer...


Tegenwoordig hebben we iets meer uitzicht! Dit vanuit de woonkamer...


en dit vanuit de slaapkamer...

Het zou natuurlijk fijn zijn, voordat we moeten verhuizen naar een ander plekje in Hong Kong de skyline te kunnen overzien vanuit mijn eigen luie bank. En voordat het gebouw er staat van slecht 70 verdiepingen hoog! Want dan is er weinig skyline meer over ben ik bang...

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails