Thursday, May 26, 2011

Visite

Oh wat heb ik een gezellige dag gehad gisteren! Loes kwam op bezoek! (Loes is de dochter van vrienden in Tai Po)

Ze wilde een blog beginnen maar wist niet hoe. Of ik haar kon helpen. Maar natuurlijk. Ik stond wel even verbaasd dat ze het juist aan mij vroeg want al lijkt het of ik helemaal begrijp hoe een computer werkt, het tegendeel is waar!

Maar het is gelukt. Ze is een blog begonnen. Nu nog de puntjes op de i. Leuke gadgets verzamelen, pakkende titel verzinnen en bedenken wat je wilt schrijven. Maar al dat uitpluizen maakt hongerig. Dus wij aan de dimsum. Leuk tentje en erg lekkere dimsum, en dat allemaal bij ons om de hoek!

Vervolgens zijn we de MTR ingestapt want ik moest mijn tickets naar Phuket (yeah!) ophalen in Taikoo Shing. Een eind uit de richting maar met z'n tweetjes ben je er zo. Tickets opgehaald en toen dat enorme winkelcentrum maar eens ingelopen. De H&M lonk ons tegemoet en Loes is goed geslaagd! Ze was helemaal in haar nopjes!

Toen maar weer naar huis, nog een colaatje gedronken en weg was Loes weer. Terug naar Tai Po. Met in haar tas de schatten die ze had gevonden bij de H&M!

Voor mij werd het tijd om aan het eten te beginnen. En toen zat ik te wachten op Chiel...en te wachten,... en te wachten...Ah, om half 8 ging de telefoon. Chiel. Hij zat nog op de fabriek in Shenzhen. Het ging laat worden. Nou ja, kan gebeuren. Dus ik heb mijn bord eten op schoot gekeken naar de finale vanAmerican Idol en daarna muziek gedownload. Met dank aan Loes!

Rond half 11 kwam Chiel pas thuis. Moe maar voldaan. En niet ziek meer!
O ja, Scotty heeft gewonnen...bleh...

2 comments:

Mickey said...

scotty?????wie stond(en) er nog meer in de finale?

miss honeybee said...

Ja erg he! Hij en Lauren stonden in de finale. Dus 2 country singers tegen elkaar!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails