Sunday, May 29, 2011

Heb ik weer...

Kunnen jullie mijn 'hijgel' nog herinneren? Nou, die heeft nog niet opgegeven!

Gisteren toen ik de hele dag alleen thuis was, werd ik rond 12 uur weer gebeld. Ik dacht dat Chiel belde. Hij zat in Shenzhen en ik dacht dat hij me zou vertellen dat hij alles onder controle had en dat hij weer op de weg naar huis zou zijn. Niet dus...

Ik: Hello?
Hij: Hey hellooo! Is this Joanna?
Ik: Who's this?
Hij: Me, do you remember me?
Ik: Give me your name!!
Hij: I know you!
Ik: This is going nowhere. Bye!

Terwijl ik de telefoon dicht klapte (ja, ik heb nog zo'n ouderwets model!) mompelde ik nog ' daar is die weer!' en liep naar de keuken om een kopje koffie te zetten. Ik zat net weer op de bank toen mijn telefoon opnieuw ging. Ik keek op mijn schermpje en zag geen nummer staan. Dat gebeurt wel vaker en zeker als ik door NL word gebeld.

Ik: Hello?
Hij: Is this Joanna?
Ik: Who is this??
Hij: Me!
Ik: Who is this??
Hij: I'm your neighbor. You know my wife!
Ik: What do you want?
Hij: Love. Do you want to make love with me? I want to make love with you!
Ik: Get lost!

Ik hing op en liep in 1 streep naar mijn voordeur om de haak erop te doen. Gedver!! Mijn hersenen draaiden op volle toeren. Buurman? Ik ken zijn vrouw? Waarom vroeg hij naar Joanna? Wie is deze enorme oetlul?

Ik ben hier niet blij mee. Ver weg gestopte vervelende herinneringen komen weer tevoorschijn. En nu loop ik elke 2 minuten naar de voordeur om te kijken of hij op slot zit. Ik kijk het nog even aan maar anders neem ik een nieuw telefoonnummer. Ik heb hier geen zin in!!

5 comments:

Arlene said...

Gedsie Ans niet leuk zo'n engerd,kan me voorstellen dat je er wat bang van wordt,neem maar gauw een ander nummer,is het op je vaste telefoon? Sterkte er mee en denk nog aan dat fluitje het werkt echt ik heb het toen op de flat ook gedaan,nooit meer last gehad!!

Anonymous said...

Is het toch niet misschien stiekem Chiel die je een beetje aan het pesten is?

Rina said...

Hee Ans,
Wat een vervelende vent. Wat nog vervelender is, is dat je er zo weinig tegen kan doen. Misschien met een andere naam opnemen en kijken wat tie dan doet? Maar ik ben wel benieuwd naar dat fluitje.
Groetjes,

Arlene said...

@Rina, heb ik geleerd van een politieman,als zo'n engerd je belt even zeker weten dat hij het is en dan heel hard in de hoorn op het fluitje fluiten,zijn oren gaan dan zo zeer doen dat hij het wel laat!!

Rina said...

Hee Arlene,
Dat is een goede tip! Die ga ik onthouden! Bedankt.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails