Friday, August 31, 2007

Een blogspotje erbij

Vandaag heb ik wederom niet zo veel gedaan. De wallen onder m'n ogen trekken langzaam weg en de energie komt langzamerhand weer terug.
Chiel was vandaag in HK aan het werk. Dit is ons laatste weekend zonder klanten. Vanaf volgende week is het weer raak. Elk weekend wel iemand en de 16 en 17 september is Berry hier. Paul komt dan ook! Gezellig! We hebben hem al veel te lang niet gezien.

Ik heb mijn plan om een blogspot erbij te nemen maar eens uitgevoerd. Het is nog niet helemaal naar mijn zin maar dat komt nog wel. Mijn andere blog heet www.followtheguide.blogspot.com en daarop wil ik tips en zo geven over een reisen in Azie.
De link staat ook rechts bij "Links".

Op deze blog staat ook reclame. Als je daar op drukt krijg je reclame maar dan verdien ik een paar cent per keer. Hihi...

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails