Tuesday, August 28, 2007

Hello! Oh ...Goodbye!



Dat is weer omgevlogen...na 11 dagen in Hong Kong gaat Arlene vanavond weer terug naar Nederland.

Vanmorgen heb ik me verslapen. Oeps. Ze zou bellen als ze ging uitchecken en dan was het plan om gelijk naar de "in town check in" te gaan. Ik heb helemaal niets gehoord. Ik lag in coma, denk ik. Rond 10 uur werd ik wakker en toen zag ik dat ze al 2 keer gebeld had. Ik heb gelijk terug gebeld en toen bleek dat ze me net gebeld had dus dat viel mee.

In de taxi, boardingpas opgehaald, koffer is al onderweg naar de airport met een ietsie pietsie overgewicht, hihi, en daarna aan de koffie en een broodje. Mijn ogen zaten nog potdicht dus ik had wel effe een bakkie nodig.

Daarna zijn we naar huis gegaan. Een beetje lummelen en ik heb een dvd gebrand met alle foto's en filmpjes voor thuis. Dus vrienden en familie jullie kunnen gelijk alle avonturen van Arlene zien zodra ze thuis is!

Vanmiddag hebben we de dvd bekeken en nu ligt ze te slapen op de bank. Eigenlijk is zo'n vlucht om half twaalf 's avonds helemaal niets. Voor Arlene dan. Vanmorgen was ze al veel vroeger wakker dan de laatste week, gisteravond was alles al ingepakt en voor degenen die Arlene kennen, dan wil ze weg. Maar helaas. Dat gaat dus niet. Swissair vertrekt niet sneller...

Straks gaan we nog even samen eten. Chiel is helaas pas laat thuis vanwege de klanten. Ik denk dat het de duitse Biergarten gaat worden. Na het eten nog even douchen en dan de taxi in. Ik breng haar naar de trein en vandaar wil ze alleen verder. Ja ik vind afscheid nemen ook niets....

We hebben een hardstsikke leuke tijd gehad en ondanks het feit dat we echt kalm aan hebben gedaan, veel gezien en gedaan. Wie had nou gedacht dat Arlene aan het swingen zou gaan met een Londense dame? Niemand toch?! En dat we per ongeluk dolfijnen hebben gezien?

Dag lieve Arlene, het was gezellig! Tot een volgende keer!

1 comment:

Arlene said...

Hoi Lieve Ans en Chiel, zit nu weer thuis,na een voorspoedige vlucht en taxirit zit ik net het laatste blog te lezen.Ik wil jullie bieden nogmaals heel hartelijk bedanken voor de gastvrijheid,de gezelligheid en al die leuke dingen die we hebben gedaan.Ook Jesse,Bram en Kamilla en Anisha,ja zelfs al die zakenlui die er waren hebben mijn vakantie echt onvergetelijk gemaakt!!
Het gaat allemaal zo snel,dat ik nu achter mijn pc het blog en de DVD zelf nog eens goed moet bekijken om te zien wat ik allemaal heb meegemaakt!
Lieverds heel veel dank en liefs!
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails