Monday, August 20, 2007

Een dagje rust

Vandaag was het een rust dag. Nee geen verplichte rustdag maar gewoon omdat Arlene en ik de klim naar de budha's in de benen hadden zitten. Hoe zeg je dat op z'n hollands; we hadden pap in de benen!

Dus vanmorgen kwam Arlene eerst naar de flat. Daar hebben we koffie gedronken en daarna eerst naar het postkantoor gegaan om het restant van de bagage van Linn en Remy te versturen en de ansichtkaarten op de bus te gooien die Arlene naar jullie allemaal wilde sturen.

We hebben wat rondgelopen, want Arlene had nog helemaal geen geld uitgeven! En dat kan niet! Ze wilde kadootjes kopen voor thuis. En dat heeft ze ook ruimschoots gedaan, hihi. Toen weer naar huis want de mannen van Philips kwamen onze TV aan de muur hangen. Het duurde een halfuurtje maar nu hangt hij ook. Ziet er prima uit en ik ben blij dat het bakbeest van mijn kastje af is.

Anisah kwam ook. Heel gezellig. Ze liep een beetje met haar ziel onder de arm. Bram en Kamilla zijn hardstikke druk, Ben is weg en zij zelf is klaar met haar stage. Het was gezellig. We hebben nog gedimsumd en toen verder met shoppen.

Aan het eind van de middag waren we weer thuis. Arlene ging nog even naar het hotel en we hebben lekker thuis gegeten.

En nu is Arlene naar haar hotelkamer. Even de beentjes strekken op een lekker zacht bedje. En over een halfuurtje is ze al jarig! Jazeker, door het tijdsverschil is ze dit jaar 6 uur eerder jarig dan normaal!

Morgen gaan we naar een markt, bloemen kopen op de flowermarket en als het weer meezit 's middags naar het zwembad. En 's avonds gaan we aan de PekingEend! Morgen een uitvoerige fotoreportage van ons jarig jobje!

O ja en hieronder nog 2 filmpjes van de budha's. Er volgen er nog 2!

4 comments:

Anonymous said...

Hoi lieve buurvrouw, Wij dachten dat je op vakantie zou gaan om bij te tanken maar als ik die filmpjes zo bekijk heeft het meer weg van hard werken en afzien.
Via deze weg willen we je van harte feliciteren met je 52 ste verjaardag en nog heel veel jaren in goede gezondheid en dat we er nog maar lang getuige van mogen zijn.
Geniet er nog maar lekker even van
dan bewaken wij hier het FORT nog wel even. gr M+H+M

elly_veleke said...

Hallo Arlene,
Fijn dat je buren je zo jong schatten, dus ik zal je leeftijd niet verraden.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je maakt er een fijne dag van heb ik gezien. Je hebt het weer in ieder geval mee.
Groetjes,
Elly Veleke

Anonymous said...

Hoi lieve Leen, gefeliciteerd zusje van me. Geniet ervan in HONGKONG jarig zijn is een onvergetelijke gebeurtenis!!!!!!!!
Groetjes,

Lody

Anonymous said...

Ja Arleen, een fijne dag in een onvergetelijke omgeving. Gefeliciteerd!