Monday, February 18, 2008

De laatste dag in Kalimantan, Borneo


We hebben heel wat vreemde beesten gezien die we niet allemaal op de foto hebben kunnen zetten. Maar deze wandelende tak wel. Danson wilde hem aan mij geven, waar ik vriendelijk voor bedankt heb.

De laatste avond toen we richting de vuurvliegjes voeren, kregen we een prachtige zonsondergang te zien.


Ik zal het nog gaan missen. De hoge bomen, de beesten, de stilte en de apen. Maar ik kan niet wachten tot ik weer ik een fris schoon bed kan stappen met een douche met warm water. Wij zijn 3 dagen en 4 nachten op de boot gebleven en we hebben 3 kampen bezocht. chteraf hadden we ook met 1 dagje minder gekund. Morgen om 9 uur 's ochtends vliegen we door.


Hier ligt een krokodil met een hele scherpe neus in het water! Je ziet er eigenlijk best veel maar je bent steeds te laat om een foto te maken. Je hoort een plons en weg zijn ze.


Het laatste kamp van de trip waar we apen kunnen zien.


Er gingen 14 bananen in haar mond!



No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails