Thursday, February 21, 2008

Zomaar

Nou het leventje is weer back to normal. Chiel is weer heen en weer naar Shenzhen, ik heb alweer boodschappen gedaan, en de was ligt weer opgevouwen in de kast.

Gelukkig is het weer wat beter wat temperatuur betreft in Hong Kong. Ik vond het echt super koud en vandaag is het weer 20 graden. Lekker. We kunnen nog wel koude dagen krijgen maar voorlopig ben ik hier erg blij mee.

O ja, ik heb de foto's van Lombok er weer opnieuw opgezet en volgens mij kan iedereen nu de foto's zien. Ik ben ook aardig op dreef met mijn nieuwe computer. Het systeem was zo anders dan dat ik gewend was, dat ik helemaal frustie was geworden. Maar gisteren heb ik de filmpjes kunnen doen en 's avonds naar Uitzendinggemist.nl kunnen kijken. Jippie!

En ik hoorde dat onze raamkozijnen in Druten eindelijk vervangen worden! Helemaal goed. En niets te vroeg, want bij het verwijderen viel er al eentje spontaan uit de muur. Oeps.
Nou dat was het weer voor vandaag. Geen nieuws dus. Maar wel weer een stukje om te lezen!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails