Wednesday, February 27, 2008

Woensdag

Vandaag heb ik lekker niets gedaan. Nou ja niets...

Eerst lekker uitgeslapen tot 9 uur. Ontbeten op mijn gemakkie en toen de
boodschappen gedaan, kadootje voor Chiel alvast gekocht, een tafel gereserveerd voor zondag als onze chinese vrienden op bezoek komen, de was gedaan, de badkamers schoon gemaakt, mijn mail beantwoord, hyves ge-update, mijn blog bijgewerkt en vandaag gekookt!

Ik heb de laatste tijd erg last van hoofdpijn en ik bedacht me net dat het wel eens kon komen van die malaria-pillen. Dat was een bijwerking die genoemd was door de dokter. En ik moet nu nog 2 weken die dingen slikken. Vreemd eigenlijk, dat je allang thuis bent van je vakantie en dat je dan nog steeds die dingen moet slikken.

Het weer wordt ietsjes beter. Het zonnetje kwam af en toe even om de wolken heen kijken en daardoor voelde het weer iets warmer aan. Maar het kwik kwam niet boven de 17 graden. Best koud. Ik wil ZON!!!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails