Saturday, March 01, 2008

Voet massage en gel nagels en Chiel is jarig!


Irma en ik hebben de laatste dagen even een beetje gas terug genomen. We waren zo uit onze bol gegaan met shoppen, dat het niet meer dan verstandig was om gewoon een koopje te laten liggen en eens verder te kijken.

Irma wilde graag gel nagels en na een uitgebreid marktonderzoek, "waar en hoeveel kost het?", kwamen we terecht in een shoppie boven de Watsons, vlak bij ons huis.
We werden door een dame meegenomen de lift in, op de 2e verdieping eruit, we liepen een deur door en kwamen bij een simpel maar schoon massage salonnetje uit! Ik had het echt niet verwacht. Er zaten al wat "blanken" die een voetmassage kregen, een chinese dame die een manicure kreeg en er liep heel wat personeel rond.

Terwijl Irma zich beraadde over welke kleur haar nagels moesten krijgen, vroeg de man aan mij of ik geen voetmassage wilde hebben. "Nou nee, bedankt. Slechte ervaring gehad toen we in Shenzhen woonden, dus voor mij nooit meer zo'n voetmassage!"
Irma zat gezellig op zo'n grote leren stoel en eigenlijk was het heel gezellig, dus het duurde niet lang voordat de man mij van gedachten veranderde.

Ok, doe dan maar. Voor 99 hkd, zegmaar 9 euro, kreeg ik een massage van 3 kwartier en omdat ik een slechte ervaring had gehad, kreeg ik de dame die het liefst was en niet zo'n pijn zou doen. Je gaat eerst met je voeten in een bakkie thee en daarna gebeurt het...ik voelde me flink gespannen....je wacht op de pijn die gegarandeerd gaat komen....maar nee! Geen pijn!

Geweldig! We hebben vreselijk gelachen en een beetje gekletst met een man die naast ons zat. Een nederlander, kwam hier altijd heen als hij in HK was voor zaken. En hij woonde in Nijmegen! Grappig he? Hij heeft ook deze foto gemaakt. Das mooi wah?!

Hij zei dat hij het gevoel had of hij zweefde na zo'n voetmassage. Ik zit nog te wachten op het "zweef"gevoel maar het was best lekker.
Vanavond hebben we met z'n vieren gegeten bij Elvis. Irma ging totaal "los" toen ze het lekkere menu zag! Daarna een kopje koffie en toen naar huis.

Het wordt al laat genoeg de rest van het weekend...want Chiel is jarig!!! Yeah...48 jaartjes.
Hij heeft net z'n cadeautjes uitgepakt die ik hem heb gegeven. Een Ipod en een badjas.

2 comments:

Anonymous said...

Hi Chiel, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Jij bent al jarig, maar ik moet nog een paar uurtjes wachten. Fijne dag toegewenst!!!

Dikke kus Monique Femi Kayode

Anonymous said...

Giel van harte gefeliciteerd met je verjaardag, dat je nog maar lang en gelukkig door mag gaan.
Liefs Cor en Andree

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails