Monday, March 24, 2008

2e Paasdag


We zijn zooooo lui dat ik wel mag zeggen, dat we vandaag helemaal niets hebben gedaan! Ik kon nauwelijks mijn ene voet voor de andere krijgen. Nee, niet omdat ik barstte van de spierpijn maar gewoon omdat ik alleen maar aan het gapen was.

Chiel vond ik nogal actief vandaag. Werken, zijn enorme stapel met post doornemen, en hij heeft zelfs nog een uurtje gesport. Nou ik niet. Kon me er niet toe zetten.

We hebben nog wel geluncht met Cynthia en Michael en ik ben nog even naar de supermarkt gelopen omdat ik geen ei, jam en melk meer in huis had. Maar toen ik thuis kwam stortte ik echt in. Ik heb nog een uur geslapen op de bank. Lekker.

Vanavond hebben we voor 39 hkd each een lekkere warme maaltijd gehad bij de Vietnamees. Groenten, beef, 2 reuze garnalen en fried rice en we kregen nog een toetje. Warme zoete rode bonensoep. En we vonden het nog lekker ook! We wonen echt al te lang in Azie, hihi.

Morgen gaat Chiel weer naar de fabriek. En ik ga maar eens de hoezen van de bank in de was gooien. Het weer was trouwens vandaag prima. Zonnetje en 25 graden. Wat wil je nog meer!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails