Thursday, March 06, 2008

Solly. solly...ellug dluk!


Kamilla met klein Shenzhennetje!

De tijd vliegt echt voorbij deze week, ik keek net op mijn weblog en toen bleek dat 3 maart de laatste post was gezet! Ik ga het gelijk goed maken!

De afgelopen dagen heb ik met Irma veel tijd doorgebracht. Ik vind het toch zoooo gezellig dat ze weer in Hong Kong is! En we hebben genoeg te doen. Zo moet het flatje van Jos weer gezellig gemaakt worden met kleurtje op de muren, een kussentje hier en daar, Ikea is half leeg gekocht, kortom, het moet weer "thuis" worden! We hebben samen kris kras door Hong Kong gereden om alle woonwinkels te bezoeken. Maar het resultaat is geweldig! De flat ziet er geweldig uit!

Dim Sum Restaurant in Stanley.

We hebben ook nog klantenbezoek gehad op dinsdagavond. Ben ik dinsdag overdag met Irma, Kamilla en haar schoonmoeder op en neer naar Shenzhen gegaan om te shoppen. Wat trouwens heel gezellig was!


Irma en Germaine. De schoonmoeder van Kamilla.

En vandaag zijn we naar Stanley geweest om de laatste inkopen te doen. En we hebben heerlijke dim su gegeten in Stanley!
Irma vliegt zondag alweer terug naar NL, dus ... jammer.

Behoeft geen uitleg...

En ik ben net thuis van eten met Jos, Irma en Jesse. Chiel ging Berry en de klanten weer ophalen uit het Holiday Inn en morgen gaan we met de heren door Hong Kong lopen. Er moet nog een fototoestel gekocht worden.

Berry is helemaal zielig. Hij heeft de afgelopen dagen in Bangkok met z'n voetje omhoog gezeten vanwege jicht! Pijnlijk. Heel pijnlijk. Ik kwam hem net tegen en hij kan nauwelijks lopen. Hopelijk gaat het gauw wat beter met hem want zondag vertrekt hij naar Vietnam voor een week. Als ik hem zo zie, heeft dat echt geen zin. Hij kan beter naar huis vliegen en daar met z'n voetje omhoog zitten.


Verder gaan we maandagavond naar onze nederlandse cabaretier Jan Jaap van de Wal, die hier in Hong Kong en optreden geeft. Lijkt ons heel leuk. We kregen van Nicolien die lid is van de Nederlandse Vereniging hier in Hong Kong een mailtje of we daar zin in hadden. Altijd.


En de heren gaan met z'n allen a.s. zondag kijken naar de LA Galaxy die hier in Hong Kong voetballen tegen het Nationale Team. Volgens Jos gaat Beckham voetballen met geschoren benen want de kaarten waren er duur genoeg voor. Hihi. Zelfs Gullit gaan ze zien omdat hij tegenwoordig coach is van de LA Galaxy.

Zo. Jullie zijn weer helemaal op de hoogte!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails