Friday, March 21, 2008

Goede Vrijdag


Het is rustig in Hong Kong. Iedereen heeft een lang weekend vrij.

Ook hier is het rustig in de Pinnacle. Jesse zit in China, Jos landt zo in NL, Bram en Kamilla zijn de boel aan het inpakken omdat ze volgende week gaan verhuizen en Chiel is aan het werk!
Ja echt waar! Mijn liefje zit gewoon achter z'n laptop te werken! Ze kennen geen Pasen in China. Hij gaat maandag ook gewoon aan het werk. Nou ja.

Ik ga zo lekker dimsummen met Jesse's vrienden. Zij blijven hier nog tot zondag. Mij kan je echt wakker maken voor dim sum, dus "count me in!"

Het is hier trouwens een beetje grijs. Mistig vanwege een of ander lage druk gebied, maar nog wel benauwd. Het begint weer, de klamme warme periode. Het is wel 23 graden. Jullie verwachten sneeuw he in NL?

Gisteren heb ik voor april een tripje geboekt naar Beijing als Lody hier is. Eerst langs het reisbureau omdat ik dacht dat zij wel voor mij konden boeken maar helaas. Zij zijn geen agent van dat hotel. De tickets had ik al geregeld met Christy.

Dus zelf achter mijn Mac gekropen, en ik moet zeggen wat een service!
Ik stuurde het boekingsformulier op en binnen 2 minuten kreeg ik een persoonlijk berichtje terug. Of ik hiermee instemde, of ze een pick-up service moesten regelen vanaf het vliegveld, of ik nog een tourtje wilde regelen om naar de Chinese Muur te gaan. Echt heel netjes en keurig geregeld. Ik heb zelfs het adres van mijn hotel in het chinees gekregen, voor als we een taxi nemen in Beijing.

Het is een schattig hotelletje zoals jullie kunnen zien, allemaal begane grond, binnen plaatsjes, chinese inrichting, echt helemaal super. De foto's zijn van het TianXiang Hotel op loopafstand van de Forbidden City.

Allemaal hele fijne Paasdagen!

1 comment:

Anonymous said...

Ja, ja, wij gaan naar Bejing. Ik zou zo zeggen life could not be much better than this!

Maar de trouwe fans zullen onze verhalen en foto's na kunnen lezen.

Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails