Thursday, July 10, 2008

Ik kan m'n hyves niet op!

Chiel zit alweer in Shenzhen. Vanmorgen vroeg vertrokken en hij komt pas vrijdagavond weer thuis. Saai.

Gisteren hebben we nog samen met Jos een Koreaanse BBQ verorberd. Ik vind dat zalig! Je krijgt een tafel, ze steken die BBQ aan, je loopt langs een uitgebreid buffet waar van alles op staat, je gooit het op de BBQ, je drinkt een flesje cola voor 10 hkd, het eten kost geen drol, en binnen een uur zit je weet ergens op een terras aan de koffie! I D E A A L! By the way, een nieuw terrasje naast het nieuwe hotel bij ons in de straat met hele lekkere koffie!

Maar goed, een mens moet wat natuurlijk als die in z'n eentje zit, dus nadat ik met Ben aan de telefoon had gezeten, Jesse had verveeld met sms-jes, Chiel via skype had gebeld, de was had gedaan, koffie had gedronken, yoga-oefeningen met de Wii had gedaan en daarna m'n japanse lunchbox in de magnetron had opgewarmd, was het tijd voor hyves!
Nou nada, noppes, helemaal niets! Ik kom de pagina niet eens op! Hij wil de pagina niet laden.
De hele avond lukt het al niet. Begin onderhand al ontwenningsverschijnselen te krijgen. Hopelijk lukt het morgen wel.

3 comments:

Arlene said...

Hoi wat nou niet op Hyves? Misschien helpt het om gewoon via hyves.nl opnieuw in te loggen,heb ik ook wel eens gehad.
Gelukkig dat we het blog nog hebben,ik heb trouwens vanmiddag nog op je hyves gekeken.
Saai he,niemand om mee te shoppen,Chiel niet thuis,nog even meid dan is Linn er in elk geval met Martijn!
hou je haaks! O ja ik zit nu al op -4 ja ja!!
liefs Arlene

Anonymous said...

Wou even zeggen dat ik zin heb om je weer te zien over een ruime week! Het gaat nu wel lekker snel!
Gaan we de koffie op het nieuwe terrasje eens proberen.... :-)... en de Dragon-I (schrijf ik dat goed??) en...

Tot snel!

Liefs,
Irma

Yvon said...

Werkt Hyves inmiddels weer bij je??
Soms doet ie idd raar...maar das maar tijdelijk;-) (hoewel...sommige dingen blijven een crime daar!!)
Succes met Hyves, en veel plezier als Chiel weer thuis is. Alleen zijn is gewoon helemaal niets.

Dikke knuf, Yvon

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails