Sunday, July 20, 2008

Zondag


Redelijk op tijd opgestaan vandaag. Om 1 uur werden we verwacht bij Xi Yan in Wanchai. Een chinees restaurantje. Daar zouden we Steve en zijn kids, Rain en Lydia en Crystal ontmoeten. Heerlijk gegeten en daarna nog een kopje koffie bij Pacific Coffee genomen.

Om half vier waren we weer thuis. Chiel en Linn gingen nog even een tukkie doen en ik ben naar het zwembad gegaan. Effe plonzen. Kwam daar Al en Diana ook nog tegen. Toch nog even in slaap gesukkeld op mijn ligbedje. Heerlijk...

's Avonds hebben we lekker gegeten met Jesse bij Heaven on Earth. De koffie met pavlova genomen bij Wildfire. Irma en Jos kwamen ook nog even een bakkie doen, en toen lekker weer naar huis. Lekker in de airco. Want het is verschrikkelijk heet hier in Hong Kong. En 2 dagen achter elkaar feesten, breekt toch wel een beetje op.

Morgen gaat Chiel weer naar China en gaan Linn en ik eens wat shoppen. Hadden we nog niet echt gedaan sinds ze hier is. En morgenavond gaan we samen naar het viegveld om Ben op te halen! Leuk leuk leuk!

1 comment:

Anonymous said...

Ja ik zie het al weer jullie vervelen je echt weer te pletter. Jammer maar het is niet anders!! Maar zou je Jesse namens mij van harte willen feliciteren met zijn verjaardag.

Heel veel plezier nog met zijn allen en geniet van het weer want voorlopig is het hier nog 3x niks.

Dikke kus,
Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails