Friday, July 11, 2008

Weekend

Het is weer bijna weekend! Jippie!
Ik heb er zin in! Wel een superdruk programma maar daar hou ik wel van.

Chiel komt, als alles goed verloopt, vanavond rond 6 uur weer in Hongkong aan met de ferry.
Het heeft de afgelopen dagen flink geregend en er hangt een lagedrukgebied precies boven Hongkong. Waar anders?! Heb nog een beetje de schrik in de benen van 2 weken geleden toen alles onder was gelopen in China.
Natuurlijk gaan we dan een drankje doen met z'n allen. Altijd leuk.

Morgen gaan we hiken met Bram, Kamilla en Jos. Maar ook dat hangt weer af van het weer. Al het onweert is het niet echt een lekker idee om door de bergen te lopen. 's Avonds eten met z'n allen en als het goed is komt Jesse ook weer thuis. Hij krijgt een werkvisum in China en na een hoop papierwerk en medische keuringen, hebben ze zijn paspoort vast gehouden om dat visum erin te plakken. Maar dat gaat niet in een dag. Nee dat heeft 2 weken moeten duren.

's Avonds na het eten hebben we nog afgesproken met de Chineesjes. Er is een live-optreden van verschillende bands in het Jardin House. Lijkt me wel leuk.

Zondagavond gaan we eten met Suzan voordat ze voor 2 weken richting Singapore afreist voor het werk. En we moeten naar het reisbureau om onze tickets op te halen voor Shanghai.
Chiel gaat weer even met Paul praten en ik mag mee! Maandag en dinsdag dus Shanghai. Jippie!

En ik kan mijn hyves weer op! En Ben komt het weekend aan in Singapore! En Linn komt het volgend weekend! Is het leven niet mooi?!

1 comment:

Anonymous said...

Haaai mama,

even voor de duidelijkheid; ik vlieg woensdag 16 juli en kom donderdag 17 juli aan om half acht 's morgens. Niet echt in t weekend dus. Jullie zullen dat vast wel weten, maar ik was een beetje bang dat je misschien wat anders in je hoofd hebt. Dan staat er strakkies niemand om mij op te halen :(
hihi

xx

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails