Friday, September 26, 2008

Busy? Not me!

Gisteravond laat kwam Chiel terug uit Bejing en hij had zowaar z'n laptop ook weer terug meegenomen, hihi. En dan ken je dat wel...nog even een drankje, nog even tv kijken en voor je het weet is het 1 uur 's nachts. Vanmorgen vroeg was hij alweer druk aan het werk achter aan de eettafel. Altijd gezellig die laatste dagen van de week als hij in Hong Kong blijft om te werken.

Ik ben de boel gaan schoon maken. Badkamer weer in de Dettol gespoten want het rook zo muf. De airco is nog steeds kapot. Ze konden met T8 niet uit mijn raam klimmen en de unit weg halen. Snap je toch niet? Maar goed koffie gezet voor manlief en mij en om half elf ben ik naar de Cakeshop gegaan.

Ik ben een taartje gaan halen voor Kamilla. Het was haar verjaardag vandaag maar omdat ze vrijdagavond laat richting Thailand zouden gaan voor een welverdiende vakantie, werd er niets gevierd. Maar ik zou ik niet zijn als ik niet toch effe iets zou doen. Dus met de taart in de hand de metro ingegaan richting Wanchai waar haar kantoor is gevestigd. Want dat stond op haar visitekaartje...

Maar in Wanchai aangekomen en nadat ik de uitgang had genomen die het dichtstbij Jafferoad is, bleek dat het kantoor toch meer richting Causewaybay was. Maakt niet uit. Stukje lopen moet kunnen op deze mooie dag!

Ze vond het echt leuk dat ik onverwachts met een taart in de hand langs kwam! Kopje koffie erbij en een stukje aardbeien/cheesecake. Hmmmm....erg lekker! En ik heb met eigen ogen mogen aanschouwen hoe Bram pissig werd in het Manderijn op iemand aan de andere kant van de telefoonlijn! Onvoorstelbaar!

Ook bleek dat hun vlucht richting Bangkok was gecancelled zonder reden en het was flink moeilijk om iemand aan de telefoon te krijgen van Cathay.
Kijk en dan blijkt hoe fijn het is als je je eigen accountmanager bij Cathay hebt rond lopen! Ben benieuwd of ze toch nog zijn vertrokken vandaag naar Bangkok...

Daarna ben ik naar huis gegaan maar dit keer met de taxi. Ik had effe geen zin meer om buiten in die hitte te lopen. Ik heb Chiel gebeld en we zijn gelijk gaan lunchen bij de Vietnamees. Lekker noedelsoep met vietnamese loempiaatjes! Nog een kopje koffie genomen bij Fat's Place en weer richting huis gegaan.

Thuis weer was aangerommeld. Hotel geboekt voor de komende zakentrip en toen naar de supermarkt. Eten voor vanavond gehaald en aardbeien, stokbrood en sapjes voor morgen als we gaan hiken met Suzan. Leuk. Als het goed is gaan we morgen stage nummer 5 van de Wilsontrail lopen en dit keer komen we langs Monkey Mountain waar wilde aapjes rond lopen. Lijkt me zo leuk! Deze stage moet te doen zijn...zeggen ze.

Terug thuis heb ik gekookt. Een frittata met sla. Volgens mijn dieet. En het gaat zo goed nou dat ik het even wil doorzetten. Sinds gisteren ben ik eindelijk onder de 70 kg gekomen. YEAHHHHH!!!! Daarna even gezeten op de bank en bedacht dat we toch geen zin hadden om uit te gaan. Dus Chiel weer achter de laptop om een presentatie in elkaar te zetten en ik heb me omgekleed in mijn oude vertrouwde pyama en wederom heerlijk niets gedaan! Nog maar even van genieten....morgen hiken en zondagmorgen vroeg een klant ophalen van het vliegveld!

Enne...er komt weer een typhoontje deze kant op, potver.... deze typhoon heet Jiangmi. Het lijkt erop dat deze typhoon boven Hong Kong aan land komt maar met ons geluk van de laatste tijd zal hij wel weer recht op Hong Kong afkomen. Misschien heeft Jos geluk!

1 comment:

Arlene said...

Jeetje Ans wat ben jij afgevallen,niet te mager worden hoor!Met mij gaat het trouwens nog steeds langzaam maar zeker maar ja ik sport ook niet zo als jij!
Nou succes met het hiken en de volgende typhoon dan maar weer,daar wordt je ook een beetje gestoord van of niet?
liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails