Monday, September 08, 2008

To do list


  • Vroeg opgestaan en Chiel uitgezwaaid. De boodschappen zouden bezorgd worden tussen 9 en 1 uur. Ik stond dus helemaal klaar en natuurlijk kwamen ze pas om half twee! Maar goed, het spul is binnen.

  • Daarna naar de stomerij om de hoek gegaan. Ik heb een schattig witte zomerjurkje waar ik met m'n stomme hoofd, ijsthee op gemorst heb. Ik krijg die vlekken er maar niet uit. Dus naar de stomerij.

  • Toen naar de horlogemaker. Chiel wilde vanmorgen zijn horloge omdoen en toen viel ineens het bandje uit elkaar. Binnen 2 seconden had het mannetje gemaakt. Weer terug naar huis.

  • Naar het postkantoor gegaan om de post te versturen die al een week op het bureau klaar ligt.

  • Naar Citysuper geweest om de lekkerste tonijnsteaks ever te kopen. Jos en Kamilla komen eten. Gezellig!

  • Jesse nog aan de telefoon gehad. Of ik effe een pakje uit zijn huis wilde ophalen voor Kamilla. Jesse kwam vanmorgen aan uit Nl en vloog 3 uur later weer door naar Shanghai. Het pakje bleek een enorme doos te zijn by the way...

  • Tickets naar Shanghai voor de bruiloft van William zijn confirmed, 20 tot 22 september zitten we lekker in Shanghai.

  • De was gedaan.

  • Koriander gepland en staat nu op de vensterbank. Mijn eigen kruidentuintje!

  • Oudste en lelijkste joggingbroek en t-shirt aangedaan en op de bank gehangen en gekeken naar bewegende beelden.

  • Koppie thee gezet, blog bijgewerkt en lekker slapen. Welterusten!

1 comment:

simone said...

Na zo'n easy lazy sunday, was dit wel monday, bloody monday!!!

Hebben jullie geen last van Igor??

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails