Saturday, May 09, 2009

...en dat is de tweede keer...

...dat we door Ida in de mailng zijn genomen! Wat is het toch een vervelend mens!
Nadat we de eerste keer een flat met balkon hebben gemist doordat Ida maanden heeft gewacht met een beslissing of we het wel of niet konden krijgen, zijn we nu voor de tweede keer de flat met balkon mis gelopen!!

Elke week heeft Chiel trouw gebeld. Ik had er geen zin meer in, want elke keer als ik Ida hoorde met dat zeikstemmetje van haar, kon ik haar wel wurgen. Dus ik heb geen enkel telefoongesprek met haar gevoerd om de kans te vergroten.

Elke week zei ze dat ze het de volgende week zou weten. De laatste 3 weken stond het apartement ook op internet bij verschillende makelaars als "te huur". Vreemd want volgens Ida was er al heel veel belangstelling! Ze zou ook al de laatste 2 maanden terug bellen, maar schijnbaar was ze steeds ons nummer kwijt. En vanmorgen toen Chiel weer belde, toen zei ze dat het al verhuurd was! Takkewijf!!

Chiel bleef rustig en zei alleen maar "I don't know what to say..." want ze had ook nog het lef om te vragen of we misschien een ander apartement wilde?! Hoe dom ben je dan?!
Nee, we willen een apartement met een balkon!!! Nou die logica kon ze niet aan. We maken ons leasecontract af en gaan dan echt weg hier. Ik heb het gehad met Ida.

2 comments:

Ryanne Becking said...

Wat een ongelovelijk stom mens! Nou, er staat inmiddels genoeg moois vrij, dus ik hoop dat je lease snel afgelopen is!

Arlene said...

Ida heeft zich voorgenomen jullie het leven zuur te maken geloof ik,wat een takkenwijf!
Hoop dat jullie gauw iets mooiers vinden
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails