Tuesday, May 19, 2009

Mooi he?

Goed. Ik probeer al maanden om eens een andere lay-out te maken voor mijn blog, maar ik begreep er geen hout van. Die standaard lay-outs dat wil nog wel lukken. Die zijn namelijk speciaal gemaakt voor mensen met minimaal verstand van programeren. Zeg maar, nul verstand van die zaken. Het blogteam had echt mij voor ogen. Maar ik wilde iets anders...



Gisteravond is dan eindelijk de dag aangebroken dat ik profijt had van het schoolgeld wat we betaald hebben voor onze Ben! Jazeker! En zie hier het resultaat! Ik heb twee zonen die allebei in de IT zitten. Eentje programeert alles wat los en vast zit, en de ander ontwerpt mooie websites. Waarom zelf aan de slag gaan als je een zoon in huis hebt die het kan?

Hij heeft foto's gebruikt die ik zelf gemaakt heb in Hong Kong en ik vind het resultaat echt prachtig!

4 comments:

simone said...

Goed gedaan gozert!!!!

Arlene said...

Al dat schoolgeld dus toch niet voor niets!
Zie je vrijdag,gezelli!!

Anisah said...

aye, i asked him to do my layout too since ages ago! but he never did!

Wytske said...

Mooi hoor! En wat een knappe kinders hebben jullie ook!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails