Monday, June 28, 2010

Dat was 'm weer

Nog een paar uurtjes en dan rijden Chiel en ik naar Schiphol. Om 21.20 vliegen we met de KLM weer terug naar HK. Jammer. Ik had nog best een paar weken hier thuis kunnen zitten. Had ik geen enkel probleem mee gehad.

De koffers staan ingepakt, de kaas en koffie zitten onderin de koffer, de boardingpassen uitgeprint en de auto is afgetankt. We kunnen gelukkig nog een groot gedeelte van het voetbal zien, maar dan moet er geen verlenging komen. Spannend! Ik hoop dat de scheidsrechter alle vuiltjes uit zijn ogen heeft gewreven en dat we niet zo'n wedstrijd als gisteren krijgen. Dat was echt schandalig. En tot 2 keer toe! We zullen zien...

We hebben weer een geweldige tijd gehad hier in NL. En het weer is ongekend! 32 graden met een strak blauwe hemel! We hebben dan ook flink wat tijd doorgebracht op ons nieuwe terras! Heerlijk en het is weer eens wat anders dan verkleumd op de bank zitten, hihi. In HK is het regenseizoen aangebroken en daar komt heel wat regen uit de hemel vallen. Jammer maar helaas. Beetje omgekeerde wereld...

De volgende keer blijven we langer en dan hoop ik iedereen weer te kunnen bezoeken. Deze week was gewoonweg te kort. Tot de volgende post vanuit HK! Fijne voetbalmiddag/avond en vooral blijven zingen!!


Have a nice day! Ole, ole, ole!!!!

2 comments:

simone said...

Kweet niet wat ik gedaan had, maar reageren lukte gewoon niet. Nu wel want de "word verification"kanik nu wel weer lezen. Maar wat ik zeggen wilde, een heeeeeele goede reis, met misschien een lekkere upgrade toe. Idd volgende keer moeten we elkaar weer even zien hoor!!, Had trouwens vanmorgen nog gebeld rond 11 uur, maar helaas kreeg je neit te pakken en daarna moest ik aan t werk.
Bye bye

Mickey said...

hey sweets, goede reis en koffie staat klaar op de 27e als je wil!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails