Friday, June 25, 2010

Tijd

Wat is het toch lekker om tijd thuis door te brengen! Zoals altijd gaat die tijd veel te snel voorbij en zijn we hier nog maar een paar dagen. En dan is het weer tijd om naar HK terug te gaan.  Achteraf gezien hadden we misschien wat langer in NL kunnen blijven, de vakantie tijd breekt aan en dus gaan de zaken ook in een lagere versnelling, maar goed, daar hebben we niet bij stil gestaan. Tot aan maandagavond nog maar met volle teugen genieten van deze tijd!


En wat een weertje! Na de eerste dagen is de zomer hier goed begonnen. Zonnetje schijnt volop, de lucht is strakblauw, vogeltjes fluiten er lustig op los en de geur van pas gemaaid gras hangt over het Land van Maas en Waal.

 
's Avonds lekker een stukje lopen door de uiterwaarden van de Waal, de containers voorbij zien komen die misschien wel door Chiel op de boot gezet zijn, konijntjes kijken, en genieten van alles en iedereen!


Vanmorgen was het vroeg opstaan. Martijn moest om half zeven op Teuge zijn omdat hij moest vliegen naar Frankrijk. Met z'n tweetjes in een Chesna. Als opdracht kregen ze mee om de gehele vlucht voor te breiden d.w.z. uitzoeken waar je wel en waar je niet overheen mag vliegen, vluchtplan, waar mag je landen, waar ga je slapen, enz enz. Tot en met dinsdag is hij onder de pannen. Michiel en Linn hebben Martijn weg gebracht en ik heb me toch nog maar even omgedraaid, hihi. Maar echt lang blijven liggen kon ik niet. De zon scheen recht in mijn gezicht en om 7 uur zat ik al in de achtertuin. Heerlijk!

Straks komt Mari weer verder in de tuin klussen en Chiel heeft al wat voorbereidend werk gedaan. De tuindeur is geverfd! En ik heb het tuinmuurtje nog even gewit. Mijn armen zijn nu vol met witte spetters, hihi. En nu zit ik lekker in de tuin aan de tuintafel aan m'n blog te werken!


En Ben en Anisah liggen nu nog te slapen. Zij gaan straks weer naar Amsterdam om de kamer leeg te ruimen. Alles moet weer naar Druten want over 14 dagen vertrekt Anisah weer naar Singapore. Zal best wennen worden voor beiden denk ik. Ben komt dan weer voorlopig thuis wonen en hij is nu naarstig op zoek naar werk. Kan nooit lang duren toch? Cum Laude afgestudeerd zijn moet toch een voordeeltje brengen hoop ik.


Morgen komt Remy ook naar huis. Hij gaat met Chiel naar Dodewaart naar de runshop. Gezellig! Misschien nog maar een bbq-tje eruit gooien voordat we straks weer op 7 hoog zitten in Hong Kong. En met een beetje mazzel kunnen we maandag NL tegen Slowakije nog zien voordat we terug vliegen. Leuk!

Have a nice day!

1 comment:

Mickey said...

Oh wat zit je daar lekker in je moie tuin!! Kan je je ticket niet wijzigen? Niet dat we je niet graag terug willen hebben hier :-) maar t regent. De hele tijd. Enzo.
geniet nog maar lekker!

x

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails