Saturday, June 12, 2010

Van alles wat

Op een steenworpsafstand staat het New World Renaissance. 12 Verdiepingen hoog. Vanaf mijn bank kijk ik daar op uit. Jammer want als dat complex daar niet zou staan, zou ik een prachtig uitzicht hebben op de haven, zelfs vanaf 7 hoog. Vanuit mijn slaapkamer, als ik mijn neus tegen het raam druk en een lichtelijke verkramping van de nekspieren op de koop toe neem, dan kon ik net een stukje haven zien! Geweldig!

Maar sinds een paar maanden wordt dit complex afgebroken. Drilboren beginnen vanaf een uurtje of 8 de 'stilte' te verbreken tot een uur of 6. T'is niet anders maar bijkomend voordeel is dat ik steeds meer op de haven uitkijk! Helemaal geweldig!! Zelfs vanaf de bank kan ik nu de jachthaven zien bij Causewaybay en zie ik kleine junk bootjes voorbij varen. Leuk!


Wat zou daar nou komen? Komt er niets meer voor in de plaats? Ik ben eens gaan browsen op het internet en wat blijkt? Dit 12 verdiepingen hoge complex wordt vervangen door een complex van....369 meter hoog!!! Ayah....nog maar even genieten van het uitzicht zolang dat nog kan....




Gisteravond zijn we gaan eten met het HKkantoor. Gezellig alle collega's bij elkaar aan de Italiaanse noedels, hihi. Helaas kon Ivy er niet bij zijn vanwege familieomstandigheden.


Na het eten zijn we Jos en Jesse gaan opzoeken ergens in een Ierse bar. We hadden een perfecte tafel recht voor de TV waar de openingswedstrijd van het WK, Zuid Afrika - Mexico werd uitgezonden. Het was gezellig, veel lol gehad maar die wedstrijd was bagger. Ik kan niet anders zeggen.


O ja, en ik heb toestemming gekregen van Jesse om een foto op het blog te zetten, hihi!!!
Je moet er wat voor over hebben...zo'n eerste date...bungyjumpen...
'Vroeguhr gingen we gewoon naar de bios!'



Have a nice day!

3 comments:

Mickey said...

Voorlopig staan ze nog niet, die 369 metertjes...tot die tijd heerlijk van het uitzicht genieten. Als ze vorderen met de bouw kunnen we bij mij nog van het uitzicht genieten. En als dat niet meer gaat....dan hebben we inmiddels de staatsloterij gewonnen en verhuizen we naar een penthouse with a view...
hihi, een mens mag dromen, toch?!

Mickey said...

Oh enne...cute picture, Jesse :-)

Fiona Teeuw said...

Leuke reactie van Mickey! (Gedeelde smart is halve smart.)

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails