Friday, June 18, 2010

Tot over een week!

Vandaag met Petra over de markt gelopen en tot mijn eigen verbazing heb ik 2 harembroeken gekocht! Chiel vind ze afschuwelijk maar hé, alles voor de comfort! Heb er net een paar uur in huis mee rond gelopen en ze zitten lekker maar ik moet zelf toch ook wel even wennen aan dat kruis tussen mijn knieën, hihi.

Vanmiddag heb ik afscheid genomen van Petra en Johan. Zij blijven het weekend hier nog en gaan eens lekker de toerist uithangen. Daarna nog een bakkie gedaan bij Mickey en ik begrijp waarom die 50 (!) dozen nog onuitgepakt staan in de woonkamer. Met dat uitzicht doe je van zelf niets meer! Straks de planten nog water geven en mijn checklijstje nog aflopen en dan is het tijd voor het vliegveld!

Koffer staat ingepakt, paspoort en tickets in de tas, Ipod opgeladen, echtgenoot bijna thuis! (Hij zei een uur geleden dat hij eraan kwam...)

Have a nice day!

4 comments:

Sanne said...

Gegege :-) Nog even en je hebt ook een "boyfriend". Heb een hele goeie vakantie!

Mickey said...

lekker gaan genieten!
Als je terug bent heb ik vast wel een doosje of 2 weer uitgepakt :-)

Fiona Teeuw said...

Een goede reis naar NL toegewenst. En wij wensen jullie veel voetbal-kijkplezier toe.

Anonymous said...

goeie broek Ans.. You know me.. I L-O-V-E them!!!!! Inderdaad, binnenkort hangt er ook een "boyfriend" in je kast. Die kan natuurlijk niet ontbreken nu je voor "hip" gaat..

Veel plezier in Ollanda!!

Liefs,
Irma

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails