Wednesday, June 02, 2010

Hij is binnen!

Het heeft even geduurd maar vanmorgen viel hij dan toch op de deurmat, nou ja, postbox. Ik heb het natuurlijk over het stemformulier!


Het kostte bloed, zweet en tranen. Zoiets gaat niet vanzelf. Nee, je moet online. De formulieren uitprinten en invullen, kopie maken van ID kaart en paspoort, dan opsturen naar de gemeente
's Gravenhage en dan...gebeurt er een hele tijd niets!

Na weken kreeg ik een mailtje dat het hele pakketje was binnen gekomen en dat ik HET opgestuurd zou krijgen. Maar opnieuw gebeurde er een hele tijd niets... Chiel heeft b.v. nog niet eens een mailtje gekregen dat alles in NL is aangekomen! Hij moet nog maar afwachten of hij op tijd een stemformulier krijgt.

Morgenochtend ga ik eerst op zoek naar een rood potlood. Dan invullen en opsturen naar Beijing! Het formulier moet namelijk voor 9 juni binnen zijn bij de Nederlandse Ambassade.


Have a nice day!

4 comments:

Mickey said...

nu nog bedenken op wie dan!

Ryanne Becking said...

Heel goed, maar....ik begreep dat je hier op het consulaat ook kunt stemmen?!?! Wij hebben mijn mama gemachtigd en die heeft alles nu ook binnen, zo gaat het toch nog goed komen :)

Mickey said...

Hey Ryanne, nee, op een ambassede kan je stemmen, bij het consulaat niet:-(.

Wij hebben ook iemand gemachtigd, da's toch beter dan je stem verloren laten gaan. Op naar de kieswijzer :-)

miss honeybee said...

Ja dat had ik ook begrepen dat je alleen kan stemmen op een ambassade.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails