Saturday, June 19, 2010

Thuis!

We zitten weer in Druten! De vlucht ging voorspoedig. Weinig tot geen turbulentie, gelukkig.

De enige turbulenie die ik persoonlijk ondervond was van een mevrouw die achter mij zat en die steeds aan mijn stoelleuning hing als ze op wilde staan of wilde gaan zitten. Heel fijn. Zeker als je net in slaap bent gevallen en vervolgens weer wakker schrikt omdat je stoel heen en weer gaat. Na wat dodelijke blikken naar achteren te hebben geworpen, begreep ze de hint.

Verder waren we aangenaam verrast dat de KLM stoelen waren uitgerust met een persoonlijk tv schermpje. Eindelijk heb ik de film 'er komt een vrouw bij de dokter' gezien. Heftig hoor. Het was gelukkig donker dus niemand heeft gezien dat ik hier en daar een traantje weg heb gepinkt.

Bij aankomst in Amsterdam stonden Anisah en Ben op ons te wachten. Wat leuk! Ze stonden er verbazingwekkend fris bij, zeker als je bedenkt dat ze niet eens zijn gaan slapen! Ze waren bang zich te verslapen dus zijn ze ruim op tijd naar Schiphol vertrokken. We kwamen al om 4.45 uur aan. Half uurtje vroeger dan gepland. Onze huurauto heeft wel even op zich laten wachten. Om half zes kwam eindelijk onze contactpersoon ons begroeten.

Dus de auto in en naar Druten! En het was koud!! Anisah lag al gauw te slapen en ik heb ook niet alles haarscherp meegemaakt. En nu zijn we thuis. Zagen net dat Duitsland heeft verloren en dat Engeland gelijk heeft gespeeld. Wat een vreemd toernooi! Alle favorieten verliezen! Maar goed. Straks NL. Ben benieuwd!!

Have a nice day!

1 comment:

simone said...

Welkom thuis en geniet ervan!!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails