Monday, June 07, 2010

Dat was weer een weekend...

Het lijkt of de weergoden ons goed gezind zijn! Zonnetje, briesje, warm en niet benauwd. Geen klamme deken die over je heen valt maar eerlijke straight forward warmte. Ik kan genieten van zulke dagen. En deze dagen zijn schaars in Hong Kong.


Het weekend was heerlijk! Lekker gegeten, lekker gelopen, en met Jos geshopt voor sportschoenen en gadgets. Geen brunch bij Spasso dit keer, deze zondag waren we verbannen van het terras... we zaten daarom maar bij Bulldogs. Ook leuk.

Aankomend weekend begint het WK! Leuk, leuk, leuk! Dat wordt weer gezellig! Straks ga ik nog even op zoek naar iets oranjes... De eerste wedstrijd van NL zien we nog in HK en daarna kunnen we lekker 2 wedstrijden kijken in NL!! Oh yeah!! We vertrekken 18 juni naar Nl en gaan weer terug op 28 juni.

En ik zit nu al een uur achter de Mac en zoek naar woorden om een en ander cryptisch te omschrijven, maar helaas...ik heb last van een writers block... en van mijzelf opgelegde censuur... t'is niet anders!

Have a nice day!
 

5 comments:

Sanne said...

Ja heerlijk is het he! Maarreh... Ben wel nieuwsgierig naar zelfgecensureerd bericht...

Mickey said...

ja, ik ben ook errug benieuwd!

Arlene said...

Klinkt heel geheimzinnig,maar jij een writersblok?

Anonymous said...

Wat je kunt toch wel gewoon zeggen dat Jesse een vriendin heeft ook leuk voor zijn ouders om te weten

miss honeybee said...

Hahaha! It wasn't me!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails