Wednesday, August 11, 2010

Een beetje beter

Het gaat weer beter. Niet helemaal 100 procentjes maar toch. Een stuk beter dan gisteren. Daarom gelijk naar de supermarkt vertrokken om spul in te slaan voor een 'echte' lasagne. Ik voelde me gisteren echt genept!

Vanmiddag lekker aan de slag gegaan met mijn verse organische groentes en even later stond er een heerlijke tomatensaus te pruttelen. Het enige nadeel (of voordeel, het is maar hoe je het bekijkt) is dat ik geen kleine porties kan maken. Snap niet hoe mensen dat doen. Ik maak lasagne (eigenlijk eten in 't algemeen) of ik een huis vol kinderen hier heb zitten, dus...Jesse kwam eten! Heel gezellig en ouderwets aan tafel, net als gewone mensen, hihi. Morgen ga ik trouwens een hele kip op het spit binden! Ik ga helemaal los!!

Daarna heb ik een hele avond zitten klooien met het maken van een up-tempo playlist voor mijn ipod. Er staat genoeg muziek op maar ik wil juist snelle nummers voor het hardlopen. Dat klinkt niet zo moeilijk maar eerst moest ik door de 3500 nummers heen, om de juiste muziek te selecteren. Maar het is gelukt en best gezellig om een avond lang met een koptelefoon op te zitten! Ik kan nu ongestoord 6 uur hardlopen met lekkere muziek...als ik dat zou willen...eerst maar 30 minuten proberen...

Morgenochtend gaat het gebeuren! Week 10 is aangebroken. 3 maal 30 minuten! Jihaaa!! Had nooit gedacht dat IK dit ooit zou zeggen, maar ik heb er zin in!! Hieronder is de route die ik volg!



Have a nice day!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails