Sunday, August 22, 2010

Even lachen!

Van de week was ik door de oude foto's en de oude postjes van mijn blog aan het bladeren. Geweldig! Minder leuk is dat je goed kan zien dat we allemaal een dagje ouder zijn geworden.


Deze foto is gemaakt in het najaar van 2004. We woonden toen in China en kwamen zo'n beetje elk weekend naar HK toe. Ik met kort haar en Chiel met grijs gemeleerde Magnum-snor! Ik moet wel zeggen dat ik vind dat Chiel en nu veel jonger uitziet!


En wat te denken van Jos en Irma! Piepkuikens waren het! Irma nog blond en Jos nog met matje! Deze foto is uit 2005...



En dan hebben we Jesse...ik weet eigenlijk niet precies wanneer Jesse ons leven is binnengestapt maar ik denk ergens halverwege 2006. Dit is denk ik, een van de eerste foto's waar Jesse opstaat...met schuine bakkebaarden en krulletjes! En misschien van ons allemaal wel het minst veranderd in al die jaren...


Have a nice day!

1 comment:

Mickey said...

hahahaha, DIE SNOR!!! NIET!!!!
Remind me om je Jaaps oude paspoort of rijbewijs te laten zien - met snor...bbrrrrrr :-)

x

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails