Tuesday, August 03, 2010

Goodbye family Vanderwoedie!

Een van de minder leuke kanten van Hong Kong is afscheid nemen. Mensen komen, mensen gaan. En dat gaat in een relatief hoog tempo.

Zo heb ik gisteren, samen met Mickey, afscheid moeten nemen van Sanne, Bauke en Bibi. Zij vertrekken deze week naar NL omdat het werk hier voor Bauke is gedaan. Het plan was eigenlijk om zondagmiddag met z'n allen afscheid te nemen, maar kleine Bibi kwam doodziek thuis van hun laatste vakantie. Helaas moesten ze dit afzeggen. Maar omdat ze nu de laatste dagen in het Mira Hotel zitten hier bij ons om de hoek, konden we gelukkig ons cadeautje afgeven en hebben we nog gezellig zitten praten, een wijntje of 3 gedronken en ons buikpijn gelachen.

Met Bibi ging het gelukkig een stuk beter i.v.m. het afgelopen weekend. En dat kind is om op te vreten!! Wat een lekker ding! Ze zag er nog wel bleekjes en smalletjes uit maar toen ik haar riep voor een foto, stond ze gelijk klaar met haar drie vingertjes! Zo schattig!


Als afscheidscadeautje hadden we het idee om Sanne's Blog uit te printen en te binden in een boekje. Nou dat zou ik wel 'effe' doen. De afgelopen week heb ik non stop achter de computer gezeten om elke pagina, 1 voor 1 te printen, de voor-en achterkant! En de foto's erbij te voegen want die lieten zich niet kopiĆ«ren! Het heeft wat moeite gekost maar ze waren heel blij met het cadeau en daar doe je het voor!

We gaan jullie missen! En ik hoop van harte dat je begint met een nieuw blog, Sanne! We vallen in een groot zwart gat... En zoals ik al eerder heb gezegd, afscheid nemen sucks!!

Have a nice day!

1 comment:

Sanne said...

Lieve Ans, het was supergezellig gisteravond en het cadeau is echt geweldig!!! Wij gaan jullie ook missen. XX de Venderwoedies

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails