Saturday, August 14, 2010

Plof...

Gistermiddag hoorde ik geratel, gepiep en geknars terwijl ik op mijn Mac aan het werk was. Hmmmm...klinkt niet goed...maar doorgegaan tot dat het ineens zwart werd. Jammer. De Mac wilde niet meer voor of achteruit. Opstarten lukte niet niet meer en er zat ineens een zwarte plek links boven op mijn beeldscherm!

Nadat ik heel professioneel de status had opgenomen ($%&^^&*!!!!) kwam ik tot de conclusie "...die gaat het niet meer doen..."

Vanmorgen hebben we een nieuwe gehaald! Eentje met 1 tera-bite! Nou lijkt het of ik er verstand van heb maar ik schrijf alleen maar op wat mij verteld is... In ieder geval zit er genoeg geheugen op voor al mijn foto's voor nu en in de toekomst. En dat is het belangrijkste.

Met de oude Mac zijn we naar Mongkok gegaan. Altijd leuk om op zaterdagmiddag het drukste stukje Hong Kong te bezoeken. Maar goed. Met de grootste doos op schoot in de taxi, met z'n honderden wachten voor de lift om vervolgens bij het liefste meisje van het service centrum van Apple uit te komen. Daar hebben ze alle foto's voor mij op een losse harde schijf gezet en 2 uur later konden we de back-up ophalen. De Mac is pas volgende week klaar.

Maar deze jongen ziet er gaaf uit! Het beeldscherm is wat breder, mijn keyboard is klein en wireless en mijn muis is wireless waar je over heen kan aaien! De foto's staan er op en ik ben zo blij als een kind!


Have a nice day!

2 comments:

Mickey said...

arm appeltje!

simone said...

Nu apple moe (s)????

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails