Friday, August 20, 2010

Weekend

Vandaag hebben we de Mac opgehaald bij het servicecenter  in Mongkok. Hij was al 2 dagen klaar maar Chiel zat in China en alleen zo'n ding verslepen leek me niet wat. Er zit nu een nieuwe harddisc in en hij is weer als nieuw!

Vanmiddag heb ik eindelijk mijn schoenenkastjes bezorgd gekregen. Ik was al tijden op zoek naar iets slims voor al die schoenen die daarvoor steeds in de vensterbank werden gegooid. Het zag er niet uit. Een enorme doorn in vooral mijn oog want Chiel zat er niet mee...mannen...zucht...en dat terwijl het voor het grootste gedeelte zijn sportschoenen waren!

Het ene kastje was te groot, dan te klein, niet handig, geen ruimte, kortom mijn geduld werd flink op de proef gesteld. Maar gisteren bij G.O.D. vond ik ze! Perfect voor op de vensterbank! Ik vraag dus de verkoopster of ik 3 van die kastjes kan krijgen, wil zij ze gelijk inpakken en meegeven! Nou ik dacht het niet. Kan het niet bezorgd worden? Nou dat kon wel maar voor een absurd bedrag! En dat terwijl we hemelsbreed nog geen kilometer verderop wonen! Toen ik vroeg..."Don't you think that's a little extreme?"...kon het ineens voor 150 hkd minder bezorgd worden! Rare jongens die Chinezen...

Na een hele morgen voor nop gewacht te hebben werden ze toch bezorgd om half 6! Nou ja. Maar ze staan nu en ik ben helemaal blij. Het lijkt wel of Chiel zijn eigen sportwinkeltje heeft gecreëerd, hihi.


Vanavond hebben we lekker bij AKU gegeten. Een nieuwe Japanner in K11, het winkelcentrum achter ons huis. We waren er nog nooit geweest maar het is een aanrader!



We hebben heerlijk gegeten. Je kan Tepanyaki eten (zo'n grote bakplaat waar je met veel mensen om heen zit). Sushi op bestelling krijgen, a la cart en set menu's. We hebben zo'n setmenu voor 2 personen genomen. En het was echt geweldig!


Ik weet niet wat dat is, maar als ik Japans eet voel ik me per hap gezonder worden! Het ziet er prachtig uit, alles is wat het is, je proeft de pure ingrediënten en na het eten zit je niet stamp vol. Het is licht verteerbaar. Het restaurant is no nonsens ingericht en er staan wel 20 man personeel klaar! Je moet wel sterk in je schoenen staan want voordat je het weet hebben ze je kommetje alweer weg gehaald, hihi. Dus blijven vasthouden!

En nu gaan we lekker hangen voor de tv. Niets doen. En dat is ook lekker!

Have a nice day!

1 comment:

Arlene said...

Zien er cool uit je kastjes!Nog bedankt voor je telefoontje,vond het heel fijn je stem weer even te horen.Ik heb een heerlijke dag gehad,veel visite en ben weer flink verwend!XXX

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails