Wednesday, August 18, 2010

Mijlpaal

Voordat Chiel de trein in ging naar China hebben we samen nog een rondje gelopen. Volgens de Chinese KNMI zou het afkoelen, bewolkt zijn en misschien zelfs onweren en regenen. Perfecte condities dus! Helaas hebben ze hier ook niet zo veel kaas gegeten qua weersvoorspelling dus het was heet, geen regen, geen onweer, geen wolk te bekennen...

Chiel drukte me op het hart om zijn tempo te volgen. Niet te hard gaan maar wel proberen om die verrekte 30 minuten nou eens te gaan lopen. Volgens dat horloge/voetpodje liep ik te snel, dat wil zeggen 8.6 km per uur. Probeer eens 7 km per uur te lopen, zei hij. Dan gaat het beter! En het ging inderdaad veel beter. Ik had zelfs energie genoeg om tegen de oudjes "goodmorning " te roepen.

En ja hoor! Ik heb achter elkaar zonder te rusten 30 minuten gelopen!!! YEAH!!! Ik heb het gehaald! Als ik heel eerlijk ben had ik zelfs nog wel langer kunnen lopen... Ik zit hier nog een beetje in een roes, wat ook van de slaap kan zijn want de wekker liep af om half 5, maar ik ben zoo trots op mezelf! Ik kan het niet geloven....

Week 10 van mijn renschema is dus gedaan. Mijn hele renschema voor de 5 km heb ik afgewerkt! Er staat nu een grote rode krul door heen. Ik heb er langer over gedaan dan 10 weken, but who cares!

Het renschema voor de 10 km hangt nu boven mijn computer...maar eerst genieten van deze mijlpaal!

Have a nice day!

6 comments:

Mickey said...

wooooohoooooooo!!!!!!

WAT GOED!!!!!!!!

super joh, dat het gelukt is!!!!!

simone said...

Zoas onze zuiderburen zeggen: Een dikke, dikke duim!!!! Hardstikke goed man!!!!

Sanne said...

Proficiat Forrest!

miss honeybee said...

Sanne! Hoe gaat het? Is Bibi opgeknapt? Beetje gewend in Amsterdam? Dikke knuffel!

Anonymous said...

op naar de 10 km grens


jan en jantina hardenberg

Fiona Teeuw said...

Wat een doorzettingsvermogen! Ik doe het je niet na. :)

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails