Thursday, August 26, 2010

Vooruitzicht

Ik voel me een stuk beter! Dat ongelimiteerd slapen heeft wonderen gedaan. Ik heb zelfs vanmiddag mijn eerste week van het 10 kilometer schema afgerond! Oh yeah! Dikke vette rode krul door week 1!

Het was niet te heet, en dat die hunks van de flying dragons weer buiten stonden in een ontbloot bovenlijf zal allicht ook mee gewerkt hebben, hihi... Ik zag trouwens dat ze een enorm beest aan boord hadden en die op de kade aan het hijsen waren...het leek heel veel op een zeeleeuw maar het kan ook een dolfijn zijn geweest...het was niet erg duidelijk te zien... die ontblote bovenlijven ontnamen het zicht...

Vanavond hebben we vroeg gegeten. Pasta om precies te zijn. Met eigengemaakte geroosterde rode paprika saus. Ik wilde zo'n potje kant en klare saus kopen en toen zag ik dat het 35% verkeerde vetten bevatte! Dan maar zelf maken en het was heerlijk en zo gedaan!

Chiel staat al weer ruim een uur op de loopband...hij moet en zal 30 kilometer lopen vanavond! Vandaar de pasta. Zoals je kan zien aan de rechter kant van mijn blog, hebben Chiel en Jesse nog 23 dagen om zich voor te bereiden. Spannend!



En toegegeven, ik kijk enorm uit naar dat tripje! Nieuwe stad, nieuw land. Wij zijn nog nooit in Australiƫ geweest. Ik ben de travelgids zo'n beetje uit mijn hoofd aan het leren en ik kan nu al gniffelen bij de gedachte dat ik gebruik kan maken van het zwembad boven op het dak van het hotel met uitzicht op de Opera en de Bridge!



Wij hebben nog geen vakantie gehad dus deze 5 dagen wordt extra genieten. Ik wil ook heel graag over de spanten van de brug lopen. Er is een tour met gids die je in 3,5 uur over die brug gaat leiden en dat lijkt me geweldig! En naar de dierentuin waar je door de boomtoppen kan lopen om de koala's van dichtbij te bewonderen! En op zoek naar echte Uggs! En een dagje zwemmen op Bondi beach! Ach ik heb nog zoveel dingen die ik wil zien....

Nu alleen nog Jos overtuigen dat hij er ook bij moet zijn! Die airmiles moeten toch op!


Have a nice day!

1 comment:

Yvon said...

Bondi Beach?? Klinkt bekend... Vanaf komende week een programma op tv in NL over de lifeguard van Bondi Beach, als ik het goed heb!
Gelukkig ben je weer opgeknapt! Ziek, zwak of misselijk zijn is helemaal niets.
Ga volop genieten in "Down Under" al is het maar van korte duur.

Liefs uit een zeiknat Maas en Waal!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails