Thursday, August 12, 2010

Rustig

Het wordt steeds stiller in de Pinnacle. Een hoop bewoners zijn op vakantie. Jos zit in NL, Mickey zit in NL, Jesse zit in China, Chiel zit in de gym ( hij moet 25 km rennen) en ik zit achter de pc.

Ik voel me nog steeds 'appelig'. Dat griepje wat op een 1 dagsgriepje leek, blijkt toch hardnekkiger te zijn dan ik had gedacht. Het ene moment kan ik de hele wereld aan, het volgende moment lig ik als een zielige hoopje op de bank. Bah. Ik heb gisteren nog gelopen maar het liep niet echt lekker. Jammer. Eerst maar uitzieken.

Ook het weer werkt niet echt mee. Het is nog steeds zinderend heet en super benauwd. Vanmorgen liep ik naar het reisbureau en daarna in 1 streep terug naar naar de airco thuis. Het beloofde onweer en de regenbuien laten zich mooi niet zien. Er die paar graden afkoeling is in de verste verte niet te bekennen. Het blijft dan ook een vreemd gezicht om al die winterkleding in de etalage's te zien hangen. Wie o wie, met een gezonde geest wel te verstaan, is nu van plan om in dit weer, een dik gebreide wintertrui te kopen? Of om een leren jas aan te schaffen? Ik krijg het er al benauwd van als ik daar aan denk!

De tickets naar NL en naar AustraliĆ« heb ik vandaag opgehaald. Lekker! Eerst naar Sydney voor een week  in september en vervolgens op 1 oktober naar NL! Ik heb er zin in.

Ach en verder gaat het zijn gangetje...

Gisteren hebben we nog een etentje gehad met Arno en zijn vader. Arno is een oud collega van Chiel... De kip die ik wilde roosteren aan het spit, wilde niet. Stom. Dus toen maar plat geslagen in de oven gemikt... De oatmeal chocolate chip koekjes met walnoten die ik vanmiddag heb gebakken zijn goed gelukt... Therasita is weer terug uit de Filippijnen en mijn huisje is weer spik en span... Ik knal wat Wubbies af omdat ik eindelijk weer op hyves kan...En o ja...de airco staat nog steeds op max...


Have a nice day!

4 comments:

Lody said...

Ha Ans, wat zie ik nu, kom je weer naar Holland, gezellig. Wou echter dat je er nu al was, lig met een hernia op bed, had liever met iemand anders gelegen....... :). Maar niets aan te doen. Moet geduldig zijn en mijn tijd uitliggen, uurtje op, uurtje af. Eigenlijk niets voor mij, wil veel liever op stap, dingen zien, motor rijden enz. Doe jij ook een beetje rustig aan, en denk aan je gezondheid. Groetjes aan Chiel en tot ziens.

Lody

miss honeybee said...

Och Lody toch! Heel veel sterkte en een dikke knuffel van ons allebei!!

Mickey said...

Ha, hier Holland :-). Vliegen met dat kl**egriepje is ook niet echt aan te raden....Maar we zijn er en t is heerlijk fris! We hebben echt hetzelfde, ene moment gaat t wel, daarna weer zielig kipje.
Beterschap, hatsjoe!

Arlene said...

Uitzieken zusje! Forceren helpt niet dan komt het zo weer terug.
Leuk dat je in oktober weer in het land komt!Enne Chiel weer een nu hele marathon?Respect !!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails